[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهاد تبیین در عرصه اطلاع‌رسانی، روزنامه شیراز نوین

در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های فارس، بر لزوم آمادگی مدیران روابط‌عمومی‌ها برای اطلاع‌رسانی، هماهنگی با رسانه‌ها و تسهیلگری در پوشش خبری برنامه‌های دومین سفر رئیس‌جمهوری به استان فارس تأکید شد.
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس نیز از مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی، مؤسسات و سازمان‌ها و نهادها خواست تا همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی را در سفر دوم رئیس‌جمهوری به کار گیرند.
عباس فرج‌زاده افزود: دومین سفر هیئت‌دولت به استان فارس از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به بهترین صورت بتوانیم از دستاوردهای این سفر با هدف بهره‌مندی مردم شریف استان بهره‌ ببریم.
وی با اشاره به اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به فارس، افزود: مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی اطلاعات لازم در باره این مصوبات را در اختیار رسانه‌ها و خبرنگاران قرار دهند. همچنین مصوباتی برای پیشنهاد در سفر دوم هیئت‌دولت به تصویب رسیده که باید از سوی خبرنگاران و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شوند و روابط‌عمومی‌ها وظیفه دارند در این بخش نیز نهایت همکاری و مساعدت را با رسانه‌ها داشته 
باشند.
فرج‌زاده گفت: اطلاع‌رسانی اخبار امیدبخش، محور اصلی پوشش برنامه‌های دومین سفر رئیس‌جمهوری به استان فارس است.
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: از روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که از همین امروز فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغات شهری را شروع کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی