[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرسپولیسی‌ها در پرونده لوکادیا برنده شدند ، روزنامه شیراز نوین

یورگن لوکادیا مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس، در پرونده شکایت سرخ‌ها از او محکوم شد. به گزارش فوتبال 360، یورگن لوکادیا، مهاجم شناخته‌شده هلندی، فصل گذشته در ابتدای فصل عملکرد قابل قبولی در پرسپولیس داشت، اما ناگهان ایران را ترک کرده و قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. باشگاه پرسپولیس در همان روزها در واکنش به ترک ایران توسط لوکادیا اعلام کرده بود: «یورگن لوکادیا در حالی در تمرینات این تیم حضور ندارد که باشگاه تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن را تمام و کمال انجام داده و از این ناحیه مشکلی وجود ندارد».
پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی ناگهانی لوکادیا، تصمیم گرفتند از او شکایت کنند تا بتواند باعث محرومیت این مهاجم زهردار شوند. سایت باشگاه پرسپولیس بعد از چند ماهی که از جدایی لوکادیا و پیوستن او به تیمی در چین می‌گذرد، اکنون خبر داده که این مهاجم هلندی در پرونده شکایت این باشگاه از او محروم شده است. در خبری که سایت باشگاه پرسپولیس منتشر کرده، آمده است: «با تلاش‌های باشگاه پرسپولیس و دفاعیات مطرح‌شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رأی پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد؛ بر این اساس پرسپولیس برنده این پرونده شد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به ‌صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.
در بند یک حکم آمده است که بخشی از شکایت باشگاه به‌عنوان خواهان پذیرفته شده است. در بند دو تصریح شده است که یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت 324 هزار و 200 دلار به‌عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه است که این مبلغ باید به حساب باشگاه واریز شود.
در بند سه نیز آمده است که خوانده دو؛ یعنی باشگاه چینی کانگژو که لوکادیا هم‌اکنون در آن توپ می‌زند به‌ صورت تضامنی، نسبت به پرداخت این مبلغ به باشگاه پرسپولیس، مسئولیت دارد.
همچنین در بند چهار عنوان شده است که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند نسبت به خوانده‌ها، خواسته و شکایت دیگری را در ارتباط با موضوع پرونده مطرح نماید.
در بند پنج تصریح شده است؛ مطابق بند 24 از آیین‌نامه تعیین وضعیت بازیکنان فیفا مبلغ مذکور باید ظرف 45 روز به حساب اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس، واریز شود و در غیر این‌صورت عواقب زیر را برای خوانده‌ها در پی خواهد داشت:
1- خوانده یک(لوکادیا) به مدت شش ماه و تا زمان پرداخت مبلغ از فعالیت‌های فوتبالی محروم خواهد بود.
2- خوانده 2(باشگاه کانگژو) که به‌صورت تضامنی در پرداخت این مبلغ مسئولیت دارد به مدت سه پنجره نقل‌وانتقالاتی پیوسته و تا زمان واریز مبلغ مذکور محروم خواهد بود.
3- در پایان این مدت شش ماه و سه پنجره نقل‌وانتقالاتی، چنانکه مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس واریز نشده باشد، پرونده برای اخذ تصمیم و تنبیهات بیشتر به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال ارجاع داده خواهد شد».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی