[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دلخانی امیدها را ناامید کرد، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش 
 تيم ملى كشتى فرنگى ايران نتوانست در روز نخست بازى‌هاى آسيايى صاحب مدال شود و در این میان، حذف کشتی‌گیر نامدار شیرازی در همان دور دوم، بسیار عجیب و ناامیدکننده بود.
مسابقات 4 وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، چهارشنبه برگزار شد که در پایان نمایندگان کشورمان به 2 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
در پایان مسابقات چهار وزن نخست،‌ امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده در اوزان 77 و 87 کیلوگرم به مدال نقره و دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 60 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 7 بر 1 سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد؛ وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه‌نهایی، دلخانی حذف شد.
در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 5 بر 2یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد؛ وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله در حالی که 7 امتیاز از حریف خود پیش بود با نتیجه 9 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. 
در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در در اول با نتیجه 9 بر 3 کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد؛ وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله با نتیجه 1 بر 1 از سد ریو لیو از چین گذشت و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در این دیدار مقابل آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب‌قهرمان المپیک از قرقیزستان با نتیجه 1 بر 1 و با اخطار دوم  مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.
در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 7 بر 1 آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد؛ وی در درو بعد با نتیجه 7 بر 1 عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. 
علیزاده در این دیدار با نتیجه 4 بر 7 مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان شد و به مدال نقره رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی