[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بانوان سرخ‌پوش در راه آزادی، روزنامه شیراز نوین

تقابل تیم‌های پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان با حضور تماشاگران قرار است به انجام برسد. به گزارش فوتبال 360، مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در شرایطی‌که فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از راه رسید، تصمیم به آغاز پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی گرفتند و همین مسئله باعث شد تا ورود تماشاگران به این ورزشگاه ممنوع شود؛ آن‌هم در حالی‌که از ابتدای لیگ بیست‌وسوم، استقلال در مقابل تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان و پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی مسابقات خود را برگزار کرده‌اند، اما خبری از حضور تماشاگران نبوده است.
تیم ملی ایران هم در این فاصله مقابل تیم ملی آنگولا قرار گرفت که این دیدار هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد. در هفته اخیر، طلسم عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی با برگزاری تقابل تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان شکسته شد و با توجه به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، زنان هم در این مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند. حالا با توجه به از سرگیری مسابقات لیگ برتر، قرار است تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم هم حضور پیدا کنند.
*زنان پرسپولیسی بعد از 393 روز به ورزشگاه آزادی می‌روند!
مسئولان فدراسیون فوتبال در طول ماه‌های گذشته در تلاش بودند تا بتوانند مجوز حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به ‌دست آورند که در شهرهای مختلف از جمله اراک، قزوین و سیرجان، زنان به ورزشگاه‌ها رفتند. هواداران در تهران چشم‌انتظار صدور مجوز بودند که سرانجام این مجوز صادر شد و دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در حالی قرار است انجام شود که زنان علاقه‌مند به تیم پرسپولیس هم می‌توانند از سامانه بلیت‌فروشی برای حضور در ورزشگاه بلیت تهیه کنند.
2500 بلیت قرار است به زنان علاقه‌مند به پرسپولیس فروخته شود؛ البته که احتمالاً این ظرفیت به سرعت تکمیل خواهد شد و گفته می‌شود که در صورت فروش 2500 بلیت، سهمیه اختصاص‌یافته به زنان در ورزشگاه آزادی افزایش پیدا می‌کند. جالب آنکه آخرین ‌بار هواداران زن علاقه‌مند به پرسپولیس در هفته ششم فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و حالا بعد از 393 روز مجدداً آنها فرصت حضور در ورزشگاه را به ‌دست آورده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی