[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استعفای پورموسوی از هدایت استقلال خوزستان، روزنامه شیراز نوین

سیروس پورموسوی پس از شکست مقابل پیکان از مربیگری استقلال خوزستان استعفا کرد. به گزارش فوتبال 360، استقلال خوزستان با شکست مقابل پیکان، در رده پانزدهم لیگ برتر باقی ماند. آنها دو بازی نسبت به فولاد قعرجدولی، بیشتر انجام داده‌اند و شاید پس از برگزاری بازی‌های باقی‌مانده، جای این تیم را در رده آخر لیگ بگیرند. استقلال خوزستان با یک امتیاز از 6 مسابقه، شرایط بدی را تجربه می‌کند و همین باعث شد سیروس پورموسوی، سرمربی این تیم از شغلش کناره‌گیری کند.
پورموسوی پس از شکست خانگی مقابل پیکان، گفت نمی‌خواهد عامل سقوط تیم شهرش به لیگ یک باشد و افزود: «من امروز جلوی هواداران شرمنده‌ام؛ تیمی جمع‌ کرده‌ام که برخی بازیکنانش لیاقت پوشیدن پیراهن تیم استقلال را ندارد؛ به همین خاطر می‌خواهم شانس و فرصت را به مربی دیگری بدهم و از سمت خود استعفا می‌دهم. بچه‌ هم نیستم که بخواهم احساسی تصمیم بگیرم و بعد از دو جلسه برگردم؛ قطعاً دیگر نمی‌گردم برای استقلال خوزستان هم آرزوی موفقیت می‌کنم. از شما رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم. در انتخاب برخی از بازیکنانم اشتباه کردم ؛نمی‌خواهم با اشتباه خودم باعث سقوط تیم شوم».
او به آینده استقلال خوزستان خوش‌بین است و اطمینان دارد این تیم، می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند و اظهار می‌کند: «از روز اول هم می‌دانستم که به چالش می‌خوریم، اما فکر نمی‌کردم به این شکل هفته به هفته شرایط‌ ما بدتر شود. سال گذشته به سختی توانستیم این تیم را به لیگ برتر بیاوریم؛ همه شما شاهد بودید، اما من همیشه به این تیم امیدوار بودم که این تیم می‌تواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. امروز هم مطمئن هستم که این تیم در لیگ برتر خواهد ماند؛ با یک برد این تیم شرایطش فرق خواهد کرد».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی