[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

لیاقت هواداران تراکتور قهرمانی است، روزنامه شیراز نوین

مدافع تیم تراکتور می‌گوید آنها از اشتباه حریف استفاده کردند و چهار گل زدند. به گزارش ورزش سه، سعید کریم‌آذر در پست دفاع چپ برای تراکتور به میدان رفت تا بعد از بهبود مصدومیت محمد نادری نیز همچنان مدافع چپ اصلی سرخپوشان تبریزی لقب بگیرد.
او پیرامون این بازی گفت: در طول هفته خیلی خوب تمرین کردیم و با نگرش پیروزی وارد زمین شدیم و می‌دانستیم که این برد چه اهمیتی برایمان دارد.
کریم‌آذر در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد ۴-۰ برنده شوند هم اظهار داشت: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و ما هم برای تعداد گل برنامه نداشتیم، اما می‌خواستیم هر جور شده ببریم. به هر حال اگر تیمی در فوتبال اشتباه کند جریمه می‌شود و می‌بازد و ما هم از این اشتباهات حریف به خوبی استفاده کردیم. وی با اشاره به مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیت خاصی ندارم و فقط یک جابه‌جایی لگن بود، چیز نگران‌کننده وجود ندارد و سه روز بعد به میدان برمی‌گردم.
مدافع چپ تراکتور در خصوص صدرنشینی این تیم گفت: ما مالک و سرمربی و بازیکنان عالی داریم و این هواداران فقط لیاقت قهرمانی و صدرنشینی دارند؛ امیدوارم این روند را ادامه دهیم و صدرنشین بمانیم و بالای جدول باشیم. البته هنوز خیلی زود است که جدول را نگاه کنیم و فقط باید بازی به بازی پیش برویم.
او در مورد حضور در ترکیب اصلی توضیح داد: از اعتماد آقای خمس متشکرم که بعد از مصدومیت محمد نادری به من میدان داد و من باید اعتمادش را پاسخ می‌دادم. البته آقای نادری هم بازیکن بزرگی است و من خیلی خوشحالم که با او هم‌پستی هستم؛ هواداران مطمئن باشند همه ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی