[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

پیشبرد پروژه‌های عمرانی با تلاش جهادی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 2 از تداوم پروژه‌های عمرانی در حوزه فضاسازی شهری با رویکردی جهادی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، محمد مقدس‌زاده با اشاره به این موضوع که بازار پروتئین در زمره پروژه‌های شاخص شهرداری شیراز و جنوب کشور قرار دارد، اظهار داشت: طراحی و اجرای پروژه فضاسازی و پیاده‌روسازی در محورهای غربی و جنوبی به همراه تخریب ابنیه کارگاهی و مستحدثات پروژه بازار پروتئین به شهرداری منطقه 2 واگذار شده که با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر به دنبال آماده‌سازی آن هستیم.
او با بیان اینکه جهاد عمرانی در منطقه دو به‌صورت ویژه در دستور کار است، اظهار داشت: طبق عرف اجرای پروژه‌های عمرانی، چنین فضاسازی‌هایی با این مبلغ قرارداد در شهرداری شیراز در مدت‌زمانی شش تا هشت‌ماهه انجام می‌شوند که به همت خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه دو با کیفیت ۱۰۰ درصد مطلوب از دوم مهرماه ۱۴۰۲ شروع به کار شده و طی بازه زمانی حدودی ۱۵روزه به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به کیفیت اجرای پیاده‌روسازی در مجاورت بازار پروتئین شیراز گفت: برای اجرای این پروژه از مصالح درجه یک استفاده شده و کیفیت این فضاسازی شهری پیاده‌محور تا جایی است که با تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین هم دچار مشکل نخواهد شد.
وی از جهاد عمرانی با رویکردی انقلابی در راستای اجرای پروژه‌ها خبر داد و افزود: عملیات اجرای این پروژه با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حوزه عمرانی، طراحی و احداث فضای سبز، نورپردازی، اجرای مبلمان شهری، کلیه انشعابات زیرساختی آب، برق، مخابرات، فیبر نوری و سایر موارد به صورت موازی در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به این موضوع که مناطق تاریخی شیراز نیازمند بذل توجه و هم‌افزایی بیشتری هستند، اظهار داشت: محور دروازه کازرون از محلات قدیمی و تاریخی شیراز بوده که با قدمتی طولانی، فرازهای تمدنی ارزشمندی در آن نهفته است. بر همین اساس تلاش داریم تا با اجرای پروژه‌های فضاسازی، زمینه توسعه گردشگری تاریخی را در این منطقه تقویت سازیم.
او با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر در پیشبرد پروژه‌های عمرانی افزود: اصناف دروازه کازرون با راه‌اندازی بازار پروتئین به سامان‌دهی جامعی خواهند رسید و شهرداری منطقه دو با عزم راسخ به دنبال بهره‌برداری مطلوب از این پروژه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی