[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

نشاط اجتماعی ارمغان پروژه‌های عمرانی، روزنامه شیراز نوین

به همت شهرداری منطقه 3 شیراز عملیات اجرایی احداث پارک شهرک رکن‌آباد آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، دکتر سید محمدجواد افضلی در مراسم کلنگ‌زنی احداث پارک شهرک رکن‌آباد از آغاز عملیات اجرایی این پروژه در چند روز آینده خبر داد و افزود: افزایش سرانه تفریحی و فراغتی شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز شهرک، ارتقای شادابی و نشاط شهروندان و ایجاد فضای مناسب ورزشی از جمله اهداف احداث این پارک است.
وی به اهمیت احداث این پارک در شهرک رکن‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این شهرک از امکانات فراغتی کمتری نسبت به دیگر نقاط منطقه برخوردار بود، قطعاً احداث این پارک می‌تواند زمینه نشاط و شادابی هرچه بیشتر شهروندان، به ویژه ساکنان بلوار تلاش غربی را فراهم کند.
شهردار منطقه سه با بیان اینکه ایجاد اماکن تفریحی تأثیر بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت، افزود: فضای سبز پویا برگرفته از الگوی چهار باغ ایرانی، فضای بازی کودکان، تأسیسات برقی و روشنایی، غرفه تجاری، آب‌نما و مبلمان شهری از جمله امکانات این پارک محله‌ای خواهد بود.
دکتر افضلی در ادامه به بخشی از پروژه‌های انجام‌شده و پیش‌بینی‌شده برای سال 402 در شهرک رکن‌آباد اشاره کرد و گفت: لوله‌گذاری و کانیواگذاری خیابان باستان، اجرای روکش آسفالت بلوار تلاش شرقی، اجرای روکش آسفالت بلوار تلاش غربی، زیرسازی و آسفالت بلوار گندم، اجرای روکش آسفالت خیابان باستان، اجرای روکش آسفالت خیابان 5 بلوار تلاش غربی، زیرسازی، کانیواگذاری و روکش آسفالت کوچه 5/10 بلوار تلاش غربی، لوله‌گذاری کوچه 5 بلوار تلاش شرقی، لوله‌گذاری بلوار جدیدالاحداث پهلوان (انتهای کوچه 19 بلوار تلاش شرقی)، جدول‌گذاری و کانیواگذاری فرعی‌های بلوار گندم، جدول‌گذاری و زیرسازی خیابان 20متری بابونه (جنب خیریه تلاش)، زیرسازی کوچه 16/2 بلوار تلاش شرقی، زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی شهرک رکن‌آباد، بهسازی پارک جنب میدان آتش‌نشانی و... از جمله این پروژه‌هاست.
شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی مدنظر برای اجرا در سطح منطقه سه شهرداری است و پروژه‌های متعددی نیز در حال اجرا می‌باشد که تمامی این پروژه‌ها توسعه و پیشرفت منطقه 3 شهرداری و رفاه و آسایش شهروندان را هدف قرار داده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی