[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

منطقه ۹ بر مدار توسعه است، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بوستان چنار راهدار را یکی از ظرفیت‌های گردشگری و خدماتی با کارکرد فرامنطقه‌ای دانست و گفت: این بوستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در ورودی جنوب‌غربی شهر شیراز می‌تواند پذیرای مسافران باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۹ با حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری به‌طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. پروژه‌های بوستان تفریحی چنار راهدار، لوله‌گذاری پل شهیدان یغمور تا خیابان هویزه، احداث بولوار ۳۵متری پرتو، تکمیل بوستان تخصصی چنار راهدار و مسیرهای دسترسی و پیاده‌رو محل احداث بوستان تخصصی علوم و باغ بانوان مورد بازدید مدیریت عمران شهری قرار گرفت‌.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از پروژه تکمیل بوستان چنار راهدار، با توجه به اتمام احداث رمپ و پله مسیر دسترسی بوستان از بولوار امیرکبیر با اعتبار ۱۲میلیارد تومان در دو ماه آینده بر لزوم تملک پلاک مورد مسیر دسترسی به پارکینگ تأکید و اظهار کرد: با اتمام احداث رمپ و پله می‌توان از مسیر دسترسی جهت پارکینگ شهروندان در هنگام مراجعه به بوستان استفاده 
کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی