[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

بهترین فرصت برای سومین پیروزی متوالی، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
امروز بهترین فرصت برای طلایی‌پوشان است تا سومین پیروزی متوالی را برابر یک تیم ته جدولی کسب کند؛ فجری‌ها پس از عملکرد ضعیف در سه هفته ابتدایی که با دو شکست همراه بود، در دو هفته گذشته دو پیروزی بسیار شیرین را کسب کردند.
شاگردان رجب زاده ابتدا در دقیقه 96 جدال با نفت و گاز گچساران گلی سه امتیازی زدند و سپس در زمین تیم مدعی مس کرمان با یک پیروز شدند؛ همین پیروزی‌های یک‌گله باعث شد تا فجر شهید سپاسی از یک تیم بحران‌زده به یک تیم مدعی و برای رقبا «نگران‌کننده» تبدیل شود.
حریف امروز فجر شهید سپاسی، یکی از تیم‌های بحران‌زده رقابت‌های امسال است؛ تیمی که البته در 5 هفته گذشته، یک پیروزی خوب هم به دست آورده، اما در سایر دیدارهایش تنها یک امتیاز کسب کرده و از آخر، تیم چهارم جدول است. اتفاق عجیب در خصوص تیم خوشه طلایی ساوه این است که این تیم از هفته گذشته دیدارهای خانگی خود را از شهر ساوه، به آستارا انتقال داد! فاصله 500 کیلومتری این دو شهر این سؤال را در ذهن ایجاد می‌کند که چرا آستارا؟
عجیب‌تر اینکه تیم خوشه طلایی نخستین بازی خانگی‌اش در شهر آستارا را مقابل شهرداری آستارا برگزار کرد! یک نکته دیگر اینکه سرمربی تیم شهرداری آستارا، وحید بیاتلو، سرمربی سابق تیم خوشه طلایی بود. در پایان مسابقه نیز نتیجه‌ای پرگل رقم خورد و شهرداری آستارا که مثلاً میهمان بود، اما در زمین خانگی خودش به میدان می‌رفت(!) با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.
در ترکیب هفته گذشته نماینده ساوه، نام سه بازیکن پیشین فجر شهید سپاسی به چشم می‌خورد؛ بهروز هوشمند، برهان عابد و میلاد احمدی. میلاد احمدی زننده آخرین گلِ پیروزی بخش فجر شهید سپاسی در لیگ برتر به شمار می‌رود! محمد علیزاده و کیانوش میرزایی، دو بازیکن دوگله تیم خوشه طلایی هستند که کادر فنی فجر شهید سپاسی برای مهار آنها باید برنامه داشته باشد.
وحید کلهر، سرمربی خوشه طلایی ساوه است؛ تیمی که امسال با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می‌کند و حفظ سهمیه استان مرکزی در لیگ یک، بزرگترین هدف این تیم می‌تواند باشد.
کلهر با بیان اینکه باشگاه دیگر نمی‌تواند برای تیم هزینه کند، گفت: حسین پرویزی(مالک باشگاه) فعال بخش خصوصی است و ماهی 500 میلیون تومان برای تیم هزینه می‌کند؛ او هشت سال است که از جیب خود برای باشگاه خرج کرده و امسال دیگر نمی‌تواند چنین کاری انجام بدهد.
وی درباره انتقال نافرجام تیم خوشه طلایی به اردبیل اظهار داشت: قرار بود در هفته دوم در اردبیل میزبانی کنیم که گفتند ورزشگاه این شهر نور کافی را ندارد؛ سپس به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک منتقل شدیم که این بازی به ‌خاطر نبود نور کافی به تعویق افتاد! متأسفانه هیئت فوتبال استان مرکزی با انتقال تیم به اردبیل مخالفت کرد و ما با اینکه یک ماه در این شهر تمرین کرده بودیم، الآن در تهران حضور داریم.
در ترکیب فجر شهید سپاسی، یک مدافع در صدر جدول گلزنان قرار دارد! محمد آژیر که توانسته دو گل مهم برای رجب زاده به ثمر برساند، حالا بهترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود و احتمالاً باز هم برای گلزنی برنامه خواهد داشت. فجر شهید سپاسی در رقابت‌های این فصل تنها سه گل دریافت کرده و یکی از بهترین خطوط دفاعی را در لیگِ کم گلِ آزادگان در اختیار دارد. مهدی رجب زاده هم از شرایط تیمش راضی است و می‌گوید: من از عملکرد تیمم در بحث‌های فنی راضی هستم؛ البته در نتیجه ما بازی‌هایمان مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان را باختیم، اما واقعاً در هر دو بازی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به نظرم در این دو بازی حتی بهتر از آن بازی‌هایی که بودیم برنده شدیم! تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی جذب کردیم؛ البته ایرادهایی وجود دارد که باید رفع کنیم، اما در مجموع راضی هستم از نحوه فوتبالی که ارائه می‌دهیم، از پیشرفتی که داشته‌ایم و شرایط فنی تیم.
دیدار امروز فجر شهید سپاسی برابر خوشه طلایی ساوه، آخرین دیدار هفته ششم رقابت‌هاست؛ سه دیدار این هفته روز شنبه برگزار شد که مهم‌ترین آنها را شهر راز شیراز در خانه به حریف اردکانی واگذار کرد و سایر پنج دیدار هم دیشب برگزار شد. بازی خانگی طلایی‌پوشان مقابل خوشه طلایی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه حافظیه آغاز می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی