[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

روزهای ناموفق عثمان در پاریس، روزنامه شیراز نوین

عثمان دمبله روزهای ناموفقی را در پاری‌سن‌ژرمن پشت سر می‌گذارد. به گزارش فوتبال 360،  برخلاف تصور کارشناسان فرانسوی، بازگشت عثمان دمبله به پاریس نه تنها به قدرت این تیم و پیشرفت این ستاره فرانسوی کمکی نکرده است که حالا ممکن است به معضلی برای لوئیس انریکه و کادر فنی پاریس تبدیل شود. مسئولان پاریس با پرداخت 50 میلیون یورو یکی از دوستان صمیمی کیلیان امباپه را به پاریس آوردند تا علاوه بر جلب نظر فوق‌ستاره خود، جای خالی نیمار و لیونل مسی را  پر کنند، اما انتظارات موجود توسط دمبله برآورده نشده و حالا لوئیس انریکه که همچنان مدافع سرسخت این بازیکن است با تغییر پست بازی او به هافبک میانی، سعی در ایجاد تحول در این بازیکن دارد.
لوئیس انریکه و دستیارانش تا به اینجا از فصل نتوانسته‌اند موفق ظاهر شوند و چهارشنبه گذشته با شکست 4 بر یک برابر نیوکاسل، دومین باخت سنگین تاریخ پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان را در کارنامه این تیم ثبت کردند. آنها همچنان روی سیستم هجومی خود پافشاری می‌کنند و سعی دارند با انتقال دمبله به پشت سر امباپه، بازدهی ستاره فرانسوی را بالاتر ببرند. با وجود تلاش انریکه و با وجود تلاش‌های دمبله، این ستاره سابق بارسا تا به اینجا از فصل نتوانسته گلی به ثمر برساند و تنها یک پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده است و این، آماری بسیار ضعیف برای او به شمار می‌رود.
نباید این نکته را فراموش کنیم دمبله زیر نظر ژاوی و در ترکیب بارسا در حال احیا شدن بود و به یکی از بازیکنان خوب بارسلونا تبدیل شده بود، اما پس از عدم توافق با مسئولان آبی و اناری در نهایت تصمیم گرفت به پاریس ملحق شود. لوئیس انریکه به این ستاره 26 ساله اعتماد کامل دارد و باید دید در ادامه فصل پاسخ اعتماد خود را خواهد گرفت یا دمبله بار دیگر وارد دوران ناکامی در فوتبال خود می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی