[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

از آنها شکایت می‌کنم! ، روزنامه شیراز نوین

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به انتشار یک فایل صوتی جنجالی واکنش نشان داد. به گزارش فارس، اخیراً یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن دو نفر از افرادی که در حوزه فوتبال، فعال نیستند با یکدیگر درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران صحبت می‌کنند. در حین مکالمه یکی از این دو نفر با میرشاد ماجدی تماس می‌گیرد و می‌گوید که طرف دیگر با او تماس می‌گیرد و درخواستی دارد. 
میرشاد ماجدی در شرح این ماجرا گفت: این بازی کثیفی است که در آستانه انتخابات هیئت فوتبال تهران از سوی عده‌ای طراحی شده است؛ سال‌هاست که در این فوتبال مشغول فعالیت هستم و مشخص است که برخی با کارهای کثیف می‌خواهند فضا را تغییر دهند.
وی ادامه داد: قطعاً از دو نفری که در حال صحبت با هم هستند، شکایت می‌کنم؛ یکی از این دو، مواردی را به من نسبت داده که کذب محض است و باید در دادگاه پاسخ‌گو باشد. طرف دیگر هم باید درباره صحبت‌هایی که انجام داده پاسخ دهد؛ ضمن اینکه من پاسخ فردی که قرار بود ساعت 9 شب تماس بگیرد را ندادم. باید مشخص شود که چه کسی این فایل صوتی را منتشر و در جهت خراب کردن چهره من تلاش کرده است.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همه می‌دانند که سرمربیان تیم‌های جوانان و نوجوانان با نظر کمیته فنی متشکل از مرتضی محصص، ابراهیم قاسم‌پور، علی‌اصغر مدیرروستا، نادر عزت‌اللهی و حمید استیلی انتخاب شده است. برای این دو تیم در دو سال گذشته استعدادیابی انجام دادیم و 30 هزار نفر را مورد بررسی قرار دادیم؛ اگر بنا بود کارهای کثیفی که دوستان انجام داده و به من نسبت می‌دهند را انجام دهند، دیگر نیازی به استعدادیابی نبود.
ماجدی اظهار داشت: جامعه فوتبال، افرادی که در این رشته حضور دارند را می‌شناسند و مشخص است که چه کسانی با بازی‌های کثیف سودای ریاست دارند؛ مواردی که مطرح می‌شود، کذب محض بوده و مدعیان باید در دادگاه با مستندات حرف خود را ثابت کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی