[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور فراجا باعث امنیت خاطر مردم است، روزنامه شیراز نوین

مدیریت شهری شیراز در دیدار با فرمانده انتظامی و معاونان فراجا در فارس از تلاش‌های مدافعان نظم و امنیت تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیریت شهری در دیدار با فرمانده انتظامی و معاونان فراجا در فارس از تلاش‌های مدافعان نظم و امنیت تقدیر کردند. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار، همکاری مدیریت شهری با فرماندهی انتظامی فارس را اعلام و اظهار کرد: با بازنگری و بازتعریف دایره همکاری و افق و چشم‌اندازی نو، وارد یک مرحله جدید کار شویم.
سیدابراهیم حسینی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مبانی و محورهای این بیانیه در انسان‌سازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی، جایگاه و پایگاه نیروی انتظامی را در خط اول گام دوم انقلاب دانست.
او با بیان اینکه رشد اجتماعی جامعه بدون امنیت آن میسر نیست، تصریح کرد: تصور امنیت بدون نیروی انتظامی میسر نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز حوزه کار نیروی انتظامی را هم سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی در خط اول فرهنگی قرار دارد؛ چراکه امکان رشد، پیشرفت و جامعه متعالی بدون نیروی انتظامی ممکن نیست.
شهردار شیراز در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های فراجا تصریح کرد: قطعاً خدمات مدیریت شهری با همکاری فراجای فارس رقم می‌خورد و حضور فراجا باعث امنیت خاطر مردم است. اسدی با بیان اینکه شهرداری شیراز در دوره ششم مدیریت شهری در همه اموری که شهر به آن نیاز دارد، مشغول کار و فعالیت بوده است، عنوان کرد: شهرداری شیراز به طور شبانه‌روزی و هم‌زمان پروژه‌های متعدد کلان و خردی را انجام می‌دهد که این در طول دوره مدیریت شهری شیراز بی‌سابقه است. او همچنین با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۱هزار میلیارد تومان پروژه در سفر ریاست‌جمهوری، اهم این پروژه‌ها را تشریح کرد. سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار با مدیریت شهری شیراز تصریح کرد: آسایش و آرامش مردم مهم‌ترین امر مأموریتی فراجاست. برای حفظ و برقراری این آرامش هر کاری که از دستمان بربیاید، انجام 
می‌دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی