[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رکورد منفی برای علی‌رضا حقیقی ، روزنامه شیراز نوین

علی‌رضا حقیقی برای دهمین‌ بار در تاریخ لیگ برتر مرتکب خطای پنالتی شد. به گزارش فوتبال 360، سرنوشت دیدار فولاد خوزستان با هوادار تهران با خطای پنالتی که در دقایق پایانی به نفع میهمان اعلام شد، تغییر کرد. این خطا را علی‌رضا حقیقی مرتکب شد؛ این دهمین پنالتی‌‌ بود که این دروازه‌بان به حریفان داده و از این نظر آمار بسیار بدی در تاریخ لیگ برتر دارد.
علی‌رضا حقیقی با این پنالتی در کنار 2 نام باسابقه در دروازه‌بانی در لیگ برتر قرار گرفت؛ این دروازه‌بان در کنار وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی بین دروازه‌بان‌ها رکورددار بیشترین ارتکاب خطای پنالتی شد. این اولین خطای پنالتی حقیقی در هوادار بود؛ این دروازه‌بان پیش‌تر 2 پنالتی در پرسپولیس، 3 پنالتی در گل‌گهر و 4 پنالتی در نساجی مرتکب شده بود. حقیقی در ادامه دوران بازیگری خود اگر دوباره به حریفان پنالتی بدهد بین دروازه‌بان‌ها به تنهایی رکورددار خواهد شد.
علی‌رضا حقیقی در کنار شجاع خلیل‌زاده بین بازیکنان فعلی بیشترین تعداد خطای پنالتی را در تاریخ مسابقات مرتکب شدند. امیرحسین صادقی با 14 خطای پنالتی، پنالتی‌ده‌ترین بازیکن تاریخ مسابقات است و خلیل‌زاده و حقیقی فاصله زیادی تا رسیدن به رکورد این بازیکن ندارند. حنیف عمران‌زاده، هادی عقیلی، محمد نصرتی، هادی شکوری و وحید حمدی‌نژاد دیگر بازیکنانی هستند که بیشترین آمار خطای پنالتی را دارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی