[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

قدردان جان‌فشانی‌های پلیس هستیم، روزنامه شیراز نوین

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور تجلیل از زحمت‌کشان عرصه نظم و امنیت، افضلی شهردار منطقه سه با فرمانده انتظامی شیراز و تعدادی از رؤسای کلانتری‌ها و همچنین فرمانده یگان امداد انتظامی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد. 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، در این دیدار که تنی چند از مسئولان این شهرداری نیز حضور داشتند، افضلی ضمن تبریک هفته غرورآفرین نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهیدان خصوصاً شهدای نیروی انتظامی، آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران و فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و تمامی نیروهای مسلح قهرمان دانست و گفت: نیروی پرافتخار انتظامی نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی است که در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی توانسته در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد امنیت، دفع حملات دشمنان و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، ایفا کند.
سید محمدجواد افضلی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جان‌فشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمت‌کش نیروی انتظامی قدردانی نماییم؛ چراکه این عزیزان به عنوان حافظان نظم و امنیت، در خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت و آرامش در سطح کشور تلاشی شبانه‌روزی دارند. فرمانده انتظامی شیراز نیز به تعامل و همکاری خوب بین نیروی انتظامی و شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: این تعامل و همکاری دوسویه، رفاه و آسایش شهروندان و آرامش خاطر برای آنها را رقم زده است. سرهنگ شجاعی با بیان اینکه نیروی انتظامی و شهرداری هر دو هدف مشترکی که همانا خدمات‌رسانی شایسته به مردم است را دنبال می‌کنند، گفت: بسیاری از مسائل روزمره زندگی مردم به عملکرد این دستگاه‌ها مربوط می‌شود؛ چراکه هر دو دستگاه به نوعی با ابعاد مختلف زندگی مردم در ارتباط هستند. وی نیروی انتظامی را متولی ایجاد امنیت در کشور دانست و گفت: در سایه این امنیت شهرداری نیز توانسته است نقش مهمی در عمران و آبادانی شهر و رفاه و آسایش مردم ایفا کند. شجاعی افزود: امیدواریم بتوانیم با ارتباط هرچه بیشتر و نشست‌های مشترک و تعاملی، خدمات هرچه بهتری را به مردم ارائه دهیم. فرمانده انتظامی شیراز در پایان خاطرنشان کرد: در جهت ایجاد امنیت و حفظ و حراست از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی