[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

میزبانان یورو ۲۰۲۸ و ۲۰۳۲ انتخاب شدند، روزنامه شیراز نوین

یوفا تأیید کرد که چهار کشور به سرگروهی انگلیس میزبان مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۸ خواهند بود. ایتالیا و ترکیه هم به طور مشترک میزبان جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۳۲ شدند. به گزارش ایسنا، بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند و ولز) و ایرلند که قصد داشتند برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ اقدام کنند با تأیید یوفا اکنون میزبان یورو ۲۰۲۸ خواهند بود. گفته می‌شود ورزشگاه پرنسیپیتی کاردیف میزبان بازی افتتاحیه مسابقات یورو ۲۰۲۸ خواهد بود و استادیوم ومبلی میزبان دیدار نهایی است.
شش ورزشگاه انگلیس میزبان یورو ۲۰۲۸ عبارتند از: ومبلی، ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه اتحاد، سنت‌جیمزپارک، ویلاپارک و ورزشگاه جدید اورتون در براملی مور داک که در حال حاضر در دست ساخت است. ورزشگاه بازسازی‌شده در بلفاست، ورزشگاه آویوا در دوبلین، همپدن‌پارک در گلاسکو و ورزشگاه پرنسیپیتی در کاردیف دیگر ورزشگاه‌هایی‌ هستند که میزبانی بازی‌های یورو ۲۰۲۸ را بر عهده دارند.
ترکیه و ایتالیا هم میزبانی یورو ۲۰۳۲ را از اتحادیه فوتبال اروپا دریافت کردند. رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ قرار است تابستان پیش رو در آلمان برگزار شود و ۲۴ تیم برتر اروپا در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی