[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

نمایش طبقه همکف اتاق شماره ۳ در بندر انزلی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، کارگردان تئاتر طبقه همکف گفت: در طبقه همکف اتاق شماره ۳ سعی کردیم به انسان بپردازیم؛ به احساساتی که در یک انسان وجود دارد و با آنها زندگی می‌کند و اینکه آیا ترک آنها باعث می‌شود ما زندگی بهتری داشته باشیم یا نه!
شیرین سامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبقه همکف اتاق شماره ۳ پرداختن به انسانیت و اینکه در مورد انسان چه می‌دانیم؟ ما چگونه به انسان می‌پردازیم؟ آیا احساسات یک انسان را درک می‌کنیم؟ سبک زندگی یک انسان را می‌شناسیم؟ یا در مورد انسان بودن چه چیزی می‌دانیم؟ و سؤالاتی از این گونه است.
سامی تصریح کرد: در طبقه همکف اتاق شماره ۳ سعی کردیم به انسان بپردازیم؛ به احساساتی که در یک انسان وجود دارد و با آن زندگی می‌کند و اینکه آیا ترک آنها باعث می‌شود ما زندگی بهتری داشته باشیم یا نه!
این هنرمند گفت: سؤالی که همیشه ذهن مرا به خود مشغول کرده است اینکه آیا انسان به تنهایی معنی دارد؟ یا با احساسات عواطف و اطرافیانش معنی می‌شود؟
کارگردان تئاتر طبقه همکف اتاق شماره ۳ تصریح کرد: چهار ماه بر روی این نمایش کار کردیم و تمام روز و ساعات تابستان را مشغول تمرین این نمایش بودیم و حالا که به ثمر نشسته است آن را روی صحنه می‌بریم تا هنردوستان، هنرپروران و هنرخواهان به تماشا بیایند و از دیدن آن لذت ببرند.
وی افزود: نمایش طبقه همکف اتاق شماره ۳ با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی شیرین سامی و بازی نجوا یزدانی، سحر محسن پور، سولماز نیک پور، متینا رمضان نیا، ماهک احمدیان، ستاره صیاد نصیری، ماهک فلاح، روژان غنچه ای، ماهک حسنی، زهرا بهبودی و آشا خلیلی به روی صحنه می رود. طبقه همکف اتاق شماره ۳ از ۲۴ تا ۳۰ مهر سال جاری ساعت ۱۹ در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی جهت بازدید عموم اجرا می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی