[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

واگذاری زمین در ناحیه صنعتی خفر تا پایان امسال ، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان فارس، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران مجلس، از ناحیه صنعتی خفر بازدید کرد.
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این بازدید بر تسریع در عملیات اجرایی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خفر تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، این ناحیه صنعتی تا پایان امسال آماده واگذاری زمین به متقاضیان می‌شود.
فرشاد مقیمی افزود: مراحل ایجاد و تأمین زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی از ابتدای امسال با سرعت خوبی در حال انجام است تا این ناحیه صنعتی آماده جذب سرمایه‌گذار و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی شود.
وی با بیان اینکه عملیات حفر و تجهیز چاه آب و نیز خط انتقال به طول ۲ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۵۰میلیارد ریال انجام شده، گفت: طرح‌های شبکه داخلی برق و روشنایی فاز عملیاتی نیز به‌زودی با اعتبار ۵۰میلیارد ریال آغاز می‌شود.
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با اشاره به اجرای طرح زیرسازی فاز یک ناحیه صنعتی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال، افزود: طرح احداث جدول معابر نیز با برآورد اولیه ۴۰میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.
مقیمی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خفر، اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این ناحیه صنعتی بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با بیان اینکه ناحیه صنعتی خفر در اراضی به مساحت ۵۰ هکتار ایجاد می‌شود، گفت: تمامی مراحل اجرایی و زیرساختی ناحیه صنعتی در دولت سیزدهم انجام شده است.
سیدمصطفی هاشمی افزود: مطالعات زیست‌محیطی این ناحیه صنعتی نیز انجام و طیف گسترده‌ای از صنایع تا رده ششم زیست محیطی می‌توانند در این ناحیه مستقر شوند.
وی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان برای تأمین زیرساخت‌هایی نظیر برق و گاز گفت: حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی روند تأمین زیرساخت‌های زیربنایی را سرعت می‌بخشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در شهرستان‌هایی که فاقد شهرک صنعتی هستند، در اولویت قرار دارد، گفت:این راهبرد با هدف فراهم‌کردن زیرساخت برای جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی انجام می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی