[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

غزه قطعاً تسلیم نخواهد شد، روزنامه شیراز نوین

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه پس‌لرزه‌های ضربه گروه‌های مقاومت تا مدت‌ها گریبان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت، گفت: آنچه در غزه روی می‌دهد، یک نسل‌کشی گروهی مقابل چشم و گوش همه مردم جهان است، اما غزه تسلیم نخواهد شد و مقاومت همچنان و پیوسته به سوی شهرک‌های صهیونیستی موشک شلیک می‌کند. به گزارش ایرنا، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره نقش این جنبش در تحولات اخیر و شکست‌های واردشده به رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه جنبش جهاد اسلامی از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» با تمام توان در آن حضور یافته است، گفت: گرچه عملیات ابتدا توسط «گردان‌های قسام» برنامه‌ریزی و اجرا شد، اما جنبش جهاد اسلامی پس از آن بلافاصله به این عملیات پیوست و آن‌گونه که باید به وظایف جهادی، سیاسی و رسانه‌ای خود عمل کرد و همچنان در اوج آمادگی قرار داشته و در کنار گردان‌های قسام و دیگر نیروهای مقاومت، به صورت اثرگذاری در این عملیات حضور دارد. وی در ارزیابی تازه‌ترین وضعیت میدان نبرد توضیح داد: در ساعات نخست ضربه بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد و از همان ساعات اولیه پیروزی حاصل شد. همه جهان غرب برای رژیم صهیونیستی که در آستانه فروپاشی بود، به پا خاست. جهان غرب به‌ ویژه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه، همه امکانات و پتانسیل‌های خود را بسیج کرد و این خود نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی بود.
ابوشریف با بی‌سابقه توصیف کردن ضربه وارد شده به رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این رژیم ضربه سختی در همه زمینه‌های امنیتی، نظامی، روانی، سیاسی و اجتماعی متحمل شد و همچنان این ضربه ادامه دارد و به پایان هم نخواهد رسید. پس‌لرزه‌های این ضربه و پیامدهای آن تا مدت‌ها گریبان‌گیر این رژیم خواهد بود و به همین دلیل است که همه کشورهای دنیای استکبار را برای نجاتش فراخوانده است. نماینده جنبش جهاد اسلامی افزود: جهان غرب اکنون دست رژیم صهیونیستی را برای انجام همه نوع کشتار و جنایتی در نوار غزه باز گذاشته، برخی محله‌ها در غزه به‌طور کامل با خاک یکسان شده است و آنچه مشاهده می‌شود یک نسل‌کشی گروهی و جنایت جنگی مقابل چشم و گوش همه مردم جهان، با تشویق و حمایت کامل آمریکایی‌ها و غربی‌ها و در سایه سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی روی می‌دهد. قطع آب و برق و ممانعت از رساندن دارو و غذا و منابع انرژی به مردم غزه جنایت ضدبشری است. با وجود همه جنایات مقاومت همچنان و پیوسته به سوی شهرک‌های صهیونیستی موشک شلیک می‌کند. ابوشریف مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی درباره جنگ اخیر را با هدف به راه انداختن جنگی جهت نسل‌کشی گروهی مردم فلسطین، دانست و گفت: این نسل‌کشی با حمایت و چراغ سبز کامل آمریکا و کشورهای غربی انجام می‌شود تا هدف ویران کردن غزه و ضعیف کردن مقاومت حاضر در آن تحقق یابد. این هدف اصلی است.
وی با تأکید بر اینکه آنها باید بدانند که قطعاً غزه تسلیم نخواهد شد، تصریح کرد: این باعث خشم بزرگ جهان و به‌ویژه جهان اسلام از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی خواهد شد. نماینده جنبش جهاد اسلامی هدف ادعاها درباره دست داشتن برخی از کشورها مانند ایران در این حمله توضیح داد: مقاومت فلسطین در ابعاد آماده‌سازی، برنامه‌ریزی، آموزش و تصمیم‌گیری خودکفاست و هیچ‌کس و از جمله ایران در این خصوص در کارهای آن دخالت ندارد؛ اما ما ملتی ستم‌دیده هستیم و نیاز به امت اسلامی و کمک‌های آن داریم. این کاری است که جمهوری اسلامی و ملت‌های منطقه برای ما انجام می‌دهند. ما از آنها به‌خاطر حمایت‌ها و پشتیبانی‌شان از مردم فلسطین تشکر 
می‌کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی