[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

درخشش تکواندوکاران فارس در لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران، روزنامه شیراز نوین

تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی بر سکوی سوم لیگ برتر نوجوانان ایران ایستادند. به گزارش شیرازنوین، دور برگشت مبارزات تکواندو لیگ برتر نوجوانان کشور برای تنها نماینده فارس بدون باخت سپری شد.
در آخرین هفته این مبارزات، مبارزه کاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در جدال با تیم صدرنشین و قهرمان، مس سونگون تبریز به میدان آمدند و این تیم را متوقف کردند.
شاگردان رحیم صالحی با تساوی پنج بر پنج در این مبارزه توانستند امتیازات خود را به عدد ۳۶ برسانند و سومی خود را مسجل کنند.
در این فصل، برای نفت و گاز زاگرس جنوبی در لیگ برتر نوجوانان کشور، عرشیا زارع، حسین رضازاده، آرمین محمدی، جمشید اسماعیل زاده، بردیا بلندرفتار، مبین علیپور، کاپیتان تیم، آرش ضامنی، مهدی جعفری، آریا گرامی، سبحان محمدی، ایمان حاجی زاده، منصور بشر دوست، محمدرضا یوسفی، ماهان محمدی، مهدی احمدوند، علی‌رضا جعفری و امیرمحمد اشرافی بر روی تشک آمدند. دکتر آرش فدعم، سرپرست تیم، حمید باقی نژاد، یوسف جنگجو، کمک‌مربی و علی‌رضا فرزانه و احمدرضا مختاری مربیان بدنساز کنار تیم بودند.
دکتر آرش فدعم، سرپرست تیم و رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در گفت‌وگویی اظهار نمود: برای نخستین بار بود که تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی به‌عنوان نماینده فارس و شیراز در لیگ برتر تکواندو ایران حضور پیدا کرد و اتفاق بسیار خوبی برای ورزش تکواندو فارس رقم خورد؛ چراکه وجود یک حامی بسیار جدی برای این رشته ورزشی خصوصاً برای ورزشکاران پایه‌اش بسیار احساس می‌شد. این حمایت سبب شد تکواندوکاران باآتیه و نوجوان فارس به خوبی در لیگ برتر ایران محک بخورند و مقام ارزشمند سوم ایران را به ارمغان بیاورند.
فدعم ادامه داد: ورزش و ورزشکاران فارس به این حمایت‌ها بسیار نیازمند هستند و این حمایت‌هاست که در کنار حرفه‌ای عمل کردن تیم‌ها باعث کسب بهترین قهرمانی‌ها می‌شود؛ شایسته است که از دکتر افشار، رئیس تربیت بدنی شرکت ملی نفت و مهندس منتصری، مدیر عامل، مهندس دوران، مدیر منابع انسانی، مصلی نژاد، مدیر مالی و حمایت‌های بی‌دریغ هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تشکر به عمل آید.
به گزارش خبرنگار ما در پایان رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران تیم مس سونگون ورزقان با ۴۳ امتیاز قهرمان، تیم ابزار یراق توسن با ۳۹ امتیاز نایب‌قهرمان و تیم نفت گاز زاگرس جنوبی با کسب ۳۶ سوم شدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی