[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تسهیل روند صنایع گرفتار بدهی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل صمت فارس خبر داد: گره‌گشایی از ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی 
تسهیل روند صنایع گرفتار بدهی 

ایزدی: برای بررسی و رفع مشکل بنگاه‌های اقتصادی همیشه آمادگی داریم

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در پانصد و چهل و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد استان گفت: مشکلات ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس با حضور اعضای کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل، مورد بحث، بررسی و تبادل نظر و کار کارشناسی قرار گرفت و ضمن تصویب مصوبات لازم برای رفع این مشکلات به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
حمیدرضا ایزدی با تأکید بر اینکه برای بررسی و رفع مشکل بنگاه‌های اقتصادی همیشه آمادگی داریم، گفت: تولید تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، دستکش طبی، ظروف یک‌بار مصرف، البسه بیمارستانی و... ازجمله تولیدات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی بود که مشکلات و موارد در خصوص تعیین تکلیف بدهی، مطالبات دولتی، بررسی امکان پرداخت تسهیلات، مصوبات گذشته و... در این کارگروه بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها تصویب شد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیان داشت: علاوه بر تشکیل منظم و مستمر کمیته تخصصی ذیل کارگروه جلسات بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در کارگروه رفع موانع تولید استان به صورت هفتگی برای شناسایی و احصای مشکلات واحد‌های تولیدی و حل معضلات آنان برگزار و مصوبات لازم تصویب و به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ می‌گردد.
ایزدی با تأکید بر اینکه بر اساس ماده ۶۱ قانون تولید تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی هستند، اظهار داشت: اصلاح و بهبود فضای کسب و کار گام مهمی برای جهش تولید است؛ لذا امیدواریم با طرح و رسیدگی کارشناسی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در کارگروه تسهیل و جلسات اقتصادی بتوان گام‌های مؤثری در حوزه مهار تورم، رشد تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال و توسعه صادرات برداشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی