[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایشگاه مهر تا مهر با هفت ایستگاه، روزنامه شیراز نوین

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: دستاوردهای یک‌ساله مدیریت شهری در نمایشگاه مهر تا مهر با هفت ایستگاه در شورای اسلامی این کلان‌شهر به نمایش درآمد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدعلی راضی اظهار کرد: دستاوردهای یک‌ساله مدیریت شهری در نمایشگاه مهر تا مهر با هفت ایستگاه در شورای اسلامی این کلان‌شهر به نمایش درآمد. او در ادامه به تشریح محورها و ایستگاه‌های این نمایشگاه که با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر شیراز افتتاح شد و مورد بازدید عموم قرار گرفت، پرداخت. معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: در ایستگاه نخست، میراث بر جای مانده از گذشته در این کلان‌شهر از حیث بقاع متبرکه، بافت، ابنیه، باغات و بازارهای تاریخی به نمایش درآمد.
بنا به اظهار راضی، در ایستگاه دوم قابلیت‌ها و مزیت‌های نسبی شهر شیراز در محورهای فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و مدیریتی و همچنین محور محیطی شهرسازی و معماری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست ارائه شد. معاون شهردار شیراز بیان کرد: در ایستگاه بعد شبکه مسائل این کلان‌شهر، در محورهای شش‌گانه فرهنگی و اجتماعی مذهبی، زیست محیطی، مالی و اقتصادی، حمل‌ونقل و ترافیک، معماری و شهرسازی و در نهایت محور مدیریت شهری مطرح شد.
این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی اضافه کرد: اسناد موردنیاز تدوین شده نظیر سند برنامه راهبردی، سند محرومیت‌زدایی و سایر مطالعات نیازسنجی انجام شده جهت حل مسائل احصا شده و در ایستگاه قبل که با تحلیل‌های مکان مرجع وضع موجود شهر تهیه شده است، در ایستگاه چهارم در معرض دید عموم قرار گرفت. راضی با بیان اینکه ایستگاه پنجم به ارائه برنامه‌های تحول در محورهای شش‌گانه یادشده می‌پردازد که ماحصل اسناد استخراج شده در ایستگاه چهارم است، عنوان کرد: ایستگاه ششم به ارائه بسته پیشنهادی حل مسئله و انتظارات شهرداری از شورای اسلامی شهر و مراجع بالادست می‌پردازد. معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز گفت: در ایستگاه آخر نیز نمونه‌ای از پروژه‌های اجرا شده توسط شهرداری این کلان‌شهر از مهرماه ۱۴۰۱ تا مهرماه ۱۴۰۲ ارائه شد‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی