[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تب فروش طارمی دوباره بالا گرفت، روزنامه شیراز نوین

نشریه نام‌آشنای ایتالیایی بار دیگر بحث احتمال انتقال مهدی طارمی به اینتر ایتالیا را مطرح کرده است. به گزارش فوتبال 360، مهدی طارمی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی بود. بحث حضور طارمی در تیم‌های سرشناس اروپایی به میان آمد و حتی خبرهایی درباره نهایی‌شدن انتقال او به میلان هم مطرح شد و به نظر می‌رسید که بعد از انتقال سردار آزمون به رم، مهدی طارمی با حضور در میلان شمار ستاره‌های ایرانی حاضر در فصل جدید سری‌آ ایتالیا را به عدد 2 برساند، اما در نهایت عدم توافق مالی طرفین سد راه انتقال طارمی شد.
طارمی در فصل جدید در شرایطی کارش را در پورتو پرتغال پیش می‌برد که در کارنامه او یک گل و یک پاس گل در لیگ برتر پرتغال و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به چشم می‌خورد. در شرایطی‌که مدیران باشگاه پورتو امیدوار به تمدید قرارداد ستاره 31 ساله خود هستند، اما همچنان مهدی طارمی یکی از سوژه‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است و گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره آینده کاری او مطرح است و گفته می‌شود احتمال جدایی طارمی از پورتو در نقل‌وانتقالات زمستانه به‌عنوان بازیکن آزاد دور از ذهن نیست!
ستاره ایرانی تا پایان فصل 24-2023 با پورتو قرارداد دارد و براساس قوانین، او می‌تواند 6 ماه پیش از پایان قراردادش با تیم دیگری به توافق برسد و همین مسئله باعث شده تا او با مدیران باشگاه اینتر ایتالیا وارد مذاکره شود و خبرهای ضد و نقیضی درباره احتمال توافق یا عدم توافق طارمی با باشگاه اینتر به میان آمده است. نشریات ایتالیایی از احتمال انتقال قریب‌الوقوع مهدی طارمی به اینتر خبر داده‌اند، اما هنوز ستاره ایرانی که این روزها همراه تیم ملی در اردن حضور دارد، واکنشی به خبر انتقالش به اینتر نشان نداده است.
روزنامه گاتزتادلو اسپورت در صفحه دیروز(سه‌شنبه) خود نسبت به بحث انتقال مهدی طارمی به اینتر واکنش نشان داده است؛ به ‌طوری‌که در این‌باره توضیح داده شده: «نام مهاجم پورتو در تابستان هم مطرح شد و اکنون با توجه به اینکه او در تابستان قراردادش به پایان می‌رسد، طارمی می‌تواند ۶ ماه قبل از پایان قراردادش، مذاکرات رسمی را برای پیوستن به تیمی دیگر از سر بگیرد. با توجه به اینکه او در تابستان می تواند به صورت مجانی از پورتو برود، سران این تیم پرتغالی برای جلوگیری از ضرر مالی به احتمال زیاد مخالفی با رفتن طارمی در زمستان نداشته باشند».
گاتزتادلو اسپورت با اشاره به عملکرد فنی مهدی طارمی در سالیان گذشته، از او به‌عنوان هدیه زمستانی مدیران باشگاه ایتالیایی به اینزاگی یاد کرده است. در بخش پایانی یادداشت روزنامه ایتالیایی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی در بازار زمستانه آمده است: «با اینکه بند خرید طارمی ۶۰ میلیون یورو است، اما قراردادش تابستان آینده به پایان می‌رسد؛ به همین دلیل پورتو حاضر است او را در زمستان تنها با ۱۵ میلیون یورو آزاد کند. روزنامه‌نگاران ایتالیایی مدعی‌اند اینتر آماده پرداخت مبلغ درخواستی پرتغالی‌هاست». با توجه به توضیحات نشریه ایتالیایی، باید دید سرنوشت مهدی طارمی چه خواهد شد و آیا او بعد از 4 فصل حضور در پورتو، از این تیم پرتغالی جدا خواهد شد یا خیر؟

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی