[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کشتار کودکان باعث تسریع در نابودی اسرائیل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی،‌ گفت: ارتش رژیم اشغالگر قدس در مقابل حمله‌های مجاهدان فلسطینی، یک‌هزار کودک فلسطینی را مورد هدف قرار می‌دهد و با بمباران بیمارستان‌ها و مراکز امدادی جنایت انسانی را رقم می‌زند؛ بنابراین مطابق وعده خداوند متعال وقتی ظلم بنی‌اسرائیل به این نقطه می‌رسد، نابودی آنها تسریع می‌شود.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایت انسانی رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه، گفت: ظلم قوم بنی‌اسرائیل توسط خداوند متعال از قبل به ما اطلاع داده شده است.
نماینده ولی‌فقیه در فارس با تأکید بر اینکه کشتار زنان و کودکان باعث تسریع نابودی اسرائیل می‌شود، افزود: ارتش رژیم اشغالگر قدس در مقابل حمله‌های مجاهدان فلسطینی، یک‌هزار کودک فلسطینی را مورد هدف قرار می‌دهد و با بمباران بیمارستان‌ها و مراکز امدادی، جنایت انسانی را رقم می‌زند؛ بنابراین مطابق وعده خداوند متعال وقتی ظلم بنی‌اسرائیل به این نقطه می‌رسد، نابودی آنها تسریع می‌شود.
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با بیان اینکه تلاش و حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به منزله حفر قبر برای خودشان است، اظهار کرد: امروز اسرائیلی‌ها در مقابل جبهه مقاومت توان ایستادگی نخواهند داشت و چهره پلید آنها قبل از انتقام جامعه جهانی در حال نمایان شدن است.
وی با اشاره به رعایت جوانمردی توسط مجاهدان فلسطینی، گفت: در گزارش‌های شبکه تلویزیونی اسرائیل، عدم آسیب‌رسانی رزمندگان فلسطینی به اطفال و زنان اسرائیلی کاملاً مشهود است؛ چراکه آنها مبارزه با نیروهای نظامی و بازپس‌گیری حق ضایع شده خود را دنبال می‌کنند.
آیت‌الله دژکام در پایان سخنان خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: اهل حق پیروز میدان نبرد هستند و یقیناً نصرت خداوند با فلسطینیان است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی