[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بمباران بیمارستان غزه شروعی برای مقابله جبهه مقاومت است، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس:
بمباران بیمارستان غزه شروعی برای مقابله جبهه مقاومت است

رئیس دانشگاه پیام ‌نور استان فارس ضمن محکوم کردن بمباران بیمارستان در نوار غزه، این اقدام ناجوانمردانه را شروعی برای مقابله جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی دانست.
محسن جاجرمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: این روزها حادثه تروریستی در غزه به خصوص بمباران بیمارستان، قلب همه مسلمانان را به درد می‌آورد.
وی با بیان اینکه قطعاً این اقدام ناجوانمردانه اسرائیلی‌ها، شروعی برای مقابله جبهه مقاومت و تلاش برای آزاد کردن سرزمین فلسطین اشغالی است، گفت: خون امام حسین(ع) تاریخ را به حرکت درآورد و قطعاً با این حرکت گستاخ و درنده اسرائیلی‌ها بزرگ‌ترین پیام ما، مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین است.
جاجرمی‌زاده با یادآوری اینکه زنان و کودکان فلسطین به بیمارستان پناه آورده بودند، گفت:‌ وقتی درندگی اسرائیل به جایی می‌رسد که به پیر، جوان، کودک، زن و مرد رحم نمی‌کنند، قطعاً مسائل حقوقی انسانی را به رسمیت نمی‌شناسند.
وی اظهار کرد:‌ رژیمی که تا به این حد درندگی را جلوی دید همه قرار می‌دهد و حتی به نسل‌کشی در فلسطین اشغالی راضی نیست و خود مردم را دعوت به بیمارستان می‌کند و با این حیله سعی می‌کند جان افراد را بگیرد، بداند که با این جنایت‌ها، انسجام در جبهه کسانی که علیه استکبار در دنیا وجدانشان بیدار است، افزایش می‌یابد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس با اشاره به حادثه سه‌شنبه شب غزه تأکید کرد: این حادثه بزرگ در غزه زمینه‌ای برای همبستگی جبهه‌ای که علیه ظلم و استکبار در دنیا قیام کردند، ایجاد کرد و این انسجام رو به افزایش است.
جاجرمی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد که اراده‌ای در جهان شکل گیرد تا بتواند عمر رژیم اشغالی را کوتاه کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی