[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند ، روزنامه شیراز نوین

 فرزانه صنعتی- گروه خبر:
 استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس دانشگاه شیراز با حضور در مسجد دانشگاه شیراز به پرسش‌های جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های شیراز پاسخ گفتند. در ادامه برپایی میز خدمت استاندار فارس و مسئولان استان، دهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس، این جمعه به دیدار و شنیدن مشکلات جوانان و دانشجویان اختصاص یافت و مسئولان دانشگاه‌ها در این برنامه ضمن دریافت درخواست دانشجویان، پیگیری مشکلات آنان را در دستور کار خود قرار دادند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این برنامه دوساعته و در دیدار چهره به چهره با جوانان و دانشجویان، پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مطالبات آنان بود. دکتر «سید وحید حسینی» در این برنامه ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با جمعی از جوانان و دانشجویان، دغدغه‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در حاشیه این برنامه گفت: اغلب مراجعه‌های امروز در زمینه‌های مختلف دانشجویی، آموزشی، پژوهشی، درمانی، رفاهی، اشتغال، نقل‌و‌انتقالات و دیگر موارد مرتبط با جوانان و دانشجویان بود.
او جوانان را وارثان کشور و دانشجویان را از سرمایه‌های اصلی دانشگاه دانست و افزود: میز خدمت جوانان و دانشجویان با هدف تلاش برای ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیکتر میان مسئولان، جوانان و دانشجویان برگزار می‌شود. 
دکترمحمدحسین انباردار، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مهندس ابوذر پاریزی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه نیز در این برنامه حضور داشتند. همچنین رؤسا و مسئولان دانشگاه‌ها در این میز خدمت به درخواست‌های جوانان و دانشجویان رسیدگی کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی