[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رجب زاده : باید حواسمان را خوب جمع کنیم، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی اعتقاد دارد که تیمش به ثبات تاکتیکی و روحی نزدیک شده و می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
به گزارش ایسنا، فجری‌ها هفته گذشته چهارمین پیروزی متوالی را هم جشن گرفتند و حالا به دنبال کسب سه امتیاز بعدی و شاید رسیدن به صدر جدول هستند.
حریف هفته هشتم این تیم، نماینده استان مازندران است. فصل گذشته هم فجری‌ها زمانی پا به بابل گذاشتند که در اوج بودند، اما نماینده مازندران دست به کار بزرگی زد و یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ  فجر شهید سپاسی را به این تیم تبدیل کرد.
حالا پس از حدود یک سال، دو تیم دوباره رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ در حالی که فجر شهید سپاسی با 15 امتیاز تیم چهارم جدول است و دریا با تنها 3 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. تیم بابلی تنها تیم بدون پیروزی رقابت‌های لیگ یک است؛ تیمی که با وجود عملکرد خوب خط دفاعی، اما در فاز تهاجمی بسیار ضعیف ظاهر شده و بدترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارد. سرمربی فجری‌ها در خصوص مسابقات این فصل لیگ یک گفت: امسال همه تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند؛ رتبه تیم‌ها چیزی را مشخص نمی‌کند و شما به هیچ عنوان نمی‌توانید با اطمینان از پیروزی یک تیم سخن بگویید. مهدی رجب زاده افزود: ما هم با وجود چند پیروزی پشت سر هم، باید خیلی حواسمان را جمع کنیم؛ باید تمام تمرکزمان را حفظ کنیم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم، کمتر به رقبا موقعیت بدهیم و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. وی در پاسخ به این سؤال که برای تکرار نشدن شکست سنگین سال گذشته در بابل، چه برنامه ای دارد نیز بیان کرد: سال گذشته زمین نامطلوب هم در نتیجه‌ای که رقم خورد تأثیرگذار بود؛ حالا آنها چمن مصنوعی دارند که می‌تواند امتیاز مثبتی برای ما باشد. تلاش ما جبران نتیجه سال گذشته است، اما فارغ از این بازی، فکر می‌کنم تیم ما به ثبات تاکتیکی و روحی نزدیک شده و امیدواریم روندی که در هفته‌های اخیر پیش گرفته‌ایم را تا انتها پیش ببریم. دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و دریا بابل، امروز شنبه 29 مهرماه از ساعت 16:45 دقیقه در شهر بابل برگزار خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی