[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در بوستان آزادی شیراز، روزنامه شیراز نوین

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان آزادی برگزار شد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در حخصوص این پیاده‌روی خانوادگی  اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی ساعت 7 صبح روز جمعه ۲۸ مهرماه در بوستان آزادی شیراز  برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مراسم که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، وهئیت ورزش‌های همگانی استان فارس به‌ مناسب هفته تربیت بدنی برگزار شد،۴۰ جایزه بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.
وی با اشاره به هفته تربیت بدنی عنوان کرد: آنچه در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخوردار است توجه به سلامت عمومی، تحرک و سلامتی آحاد مردم و ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه ورزشکارزان و در دسترس است.
وی افزود: باید با یک برنامه‌ریزی همه‌جانبه و ایجاد انگیزه در خانواده‌ها بتوان با توسعه ورزش همگانی سلامتی، نشاط اجتماعی و تندرستی را برای خانواده‌ها به ارمغان آورد و در آینده نسل‌های شاداب و سلامت و بالنده‌ای برای جامعه باشند.
غلامیان تصریح کرد: هم‌زمان با این مراسم در شمال غرب شیراز و در سراسر استان با مشارکت کمیته‌های متناظر هیئت ورزش‌های همگانی و رؤسای ورزش‌های همگانی شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی در این هفته برگزار خواهد شد.
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین از برگزاری همایش بزرگ بازی کودکان در این  هفته و در باع جنت شیراز خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم نیز توسط کمیته بازی‌ها و ورزش‌های کودکان استان فارس ساعت ۱۷ عصر می‌شود.
وی گفت: در این مراسم برنامه‌های شاد و مفرح ورزشی  برای حضار اجرا شد و فضای به همت کمیته‌های روپایی، ورزآرا، پرثوا، مهارت‌های فردی، داژبال، داوطلبان فرهنگی و روابط عمومی برنامه‌های بسیار مفرح شادی را اجرا نمودند که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی