[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

عملکرد درخشان بانک مهربانی‌ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی، روزنامه شیراز نوین

مجموع تسهیلات تکلیفی پرداخت‌شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری به بیش از ۵۷ هزار فقره بالغ می‌شود که ارزش آن از مرز ۶۱ هزار میلیارد ریال فراتر می‌رود. به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک به‌عنوان بزرگترین متولی قرض‌الحسنه کشور، پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری را در راستای سیاست‌های کلان کشور و ضرورت افزایش جمعیت در دستور کار خود داشته است.
این بانک تنها در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳هزار و ۶۰۰ فقره وام ازدواج به ارزش ۲۷ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای فعالیت خود تا پایان شهریورماه سال جاری ۴۲۴ هزار فقره وام ازدواج به ارزش ۱۵۱هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین وام‌های فرزندآوری پرداخت‌شده از سوی این بانک در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۴هزار و ۵۰۰ فقره به مبلغ ۸۶۵۰ میلیارد ریال بوده است. کل وام‌های پرداخت‌شده بانک در حوزه فرزندآوری از ابتدای پرداخت این وام‌ها تا پایان شهریورماه به بیش از ۵۰ هزار فقره ‌رسیده که مبلغ آن نیز ۲۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال است. این بانک در ذیل تبصره ۱۶ و به معرفی‌شدگان سامانه سامد و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز نزدیک به ۲۰ هزار فقره وام در ۶ماهه نخست سال جاری پرداخت کرده که ارزش آن به حدود ۱۶هزار میلیارد ریال می‌رسد. این بانک از ابتدای آغاز این طرح‌ها تا پایان شهریور بیش از ۵۳هزار فقره وام بالغ بر ۵۱ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین ذیل تبصره ۱۸ و در راستای حمایت از اشتغال و به ‌ویژه مشاغل خانگی حدود ۹ هزار فقره وام به ارزش ۹۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. مجموع تسهیلات تکلیفی پرداخت‌شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری به بیش از ۵۷ هزار فقره بالغ می‌شود که ارزش آن از مرز ۶۱ هزار میلیارد ریال فراتر می‌رود. این بانک همچنین از آغاز فعالیت خود تا پایان شهریور سال جاری ۶۲۰ هزار فقره تسهیلات تکلیفی به مبلغ ۲۴۶هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.  

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی