[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سدّ داوود مانع پیشروی فجری‌ها، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نبرد دو یار قدیمی برنده‌ای نداشت و  رجب‌زاده و سیدعباسی در بابل به تساوی رضایت دادند.
از هفته هشتم رقابت‌های لیگ آزادگان، فجر شهید سپاسی عصر دیروز در بابل به مصاف دریای کاسپین این شهر رفت.
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار و ابوالفضل بابایی.
ترکیب دریای بابل: علی محسن‌زاده، علی خانلرزاده، صالح غلامی، امید منصوری، مجتبی ممشلی، سینا خادم‌پور، امیرحسین باقرپور، محمدحسین باباگلی، مهدی ایزدی، ابوالفضل آذرنوشان و مرصاد فلاح‌نژاد.
داوران: پوریا افشاریان، محمد رعنایی، مهدی نگرانی و امیرمحمد فتحی نژاد، ناظر: امیربهرام حسینی نقوی.
در دقیقه 16 بازی یک ضربه آزاد به سود فجری‌ها اعلام شد؛ عباس بوعذار این توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد که پس از یک فعل و انفعال، ابوالفضل بابایی با خطای علی خانلرزاده سرنگون شد و داور مسابقه در سوت خود به نشانه پنالتی دمید.
پس از سه دقیقه توقف، آرام عباسی، مدافع فجری‌ها پشت توپ قرار گرفت و آن را به شکل زمینی به گوشه دروازه شلیک کرد؛ علی محسن زاده هم جهت توپ را خوب تشخیص داد، اما نتوانست مانع از فروپاشی دروازه شود.
نیمه نخست با همین گل به سود فجر شهید سپاسی به پایان رسید، اما در آغاز نیمه دوم، گل تساوی به ثمر رسید. یک حمله از سوی شاگردان سیدعباسی روی دروازه فجر شهید سپاسی با چند رفت و برگشت همراه شد. علی غلامزاده موقعیت خوبی را از بازیکنان دریا دفع کرد، اما در برگشت محمدحسین باباگلی توپ را به سقف دروازه فجر شهید سپاسی چسباند تا همه چیز از نو آغاز شود. فجر شهید سپاسی که به تساوی قانع نبود، باز هم حمله کرد و دوباره به گل رسید؛ در دقیقه 63 شوت سنگین عباس بوعذار به زیبایی هرچه تمام‌تر به تور دروازه دریا چسبید.
در حالی که به نظر می رسید فجر شهید سپاسی فاصله‌ای با پنجمین پیروزی پیاپی نداشته باشد، اما دریا حمله کرد و در دقیقه 83 صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ مدافع فجر شهید سپاسی برای دفع پرتاب بلند اوت، از دست خود استفاده کرد تا داور در سوت خود بدمد؛ سینا قنبرپور پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت غلامزاده، توپ را به تور دروازه فجر شهید سپاسی رساند.
در دقیقه 89 نزدیک بود تنها اندوخته فجری‌ها هم از دست برود، اما ضربه سر مهدی رضی پور به تیر افقی دروازه فجر شهید سپاسی برخورد کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش‌هایی برای زدن گل پیروزی انجام دادند، اما در نهایت پس از شش دقیقه وقت تلف‌شده، سوت پایان بازی با تساوی دو-دو به صدا در آمد تا فجر شهید سپاسی با کسب اولین تساوی فصل، 16 امتیازی شده و به رتبه سوم جدول صعود کند.
در سایر دیدارها، سایپا که پیش از آغاز هفته هشتم صدرنشین رقابت‌ها بود، در زمین خود برابر شهرداری آستارا با تساوی یک-یک متوقف شد و صدر را به نماینده خرم‌آباد تعارف کرد.
خیبر خرم‌آباد با نتیجه قاطع 5 بر یک تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد و با 18 امتیاز به صدر جدول رسید. مس کرمان هم پس از چندین هفته ناکامی، بالاخره دومین برد فصل را کسب کرد و در اسلامشهر موفق به شکست آریو شد. هفته نهم رقابت‌ها روز چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد؛ فجر شهید سپاسی در شیراز میزبان خلیج فارس ماهشهر است و شهر راز در ساوه به مصاف تیم بحران‌زده خوشه طلایی خواهد رفت؛ شهر راز هم با 12 امتیاز تیم هفتم جدول است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی