[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

درخشش کاروان ورزشی فارس در المپیاد آمادگی جسمانی کشور، روزنامه شیراز نوین

 به گزارش روابط عمومی هیئت آمادگی جسمانی استان فارس، اولین المپیاد آمادگی جسمانی ایران از تاریخ 25 الی 28 مهرماه 1402 با حضور بیش از٧٠٠ ورزشکاران به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی کارگران(شهید معتمدی) برگزار گردید. امیر رحیمی، سرپرست کاروان ورزشی هیئت آمادگی جسمانی استان فارس بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، استان فارس(امین ولایت) با کسب رتبه سوم، استان کرمانشاه با کسب رتبه دوم و تیم تهران با کسب رتبه نخست در مجموع رده‌بندی نهایی در تمامی رشته‌ها، به‌عنوان تیم های برتر کشور معرفی شدند.
براساس این گزارش، اولین المپیاد آمادگی جسمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان که در ٨ رشته دوچرخه ثابت سالنی، فانکشنال فیتنس، آمادگی جسمانی فیوژن فیتنس، کلیستنیکس، ایروبیک، پیلاتس، کتل بل در گروه بانوان و ۵ رشته، فانکشنال فیتنس، آمادگی جسمانی، کلیستنیکس، پیلاتس، کتل بل در گروه آقایان با حضور بیش از ٧٠٠ ورزشکار برگزار شد. امیر رحیمی عنوان کرد که در طی دو روز رقابت ورزشکاران استان فارس با رقبای خود موفق به کسب نتایج زیر شدند.
در رشته فیزیکال فیتنس آقایان، محمود کارگر از شهرستان جهرم موفق به کسب مدال طلا، حسین رحیمی از شیراز موفق به کسب مدال نقره، رضا آزاد از شهرستان پاسارگاد موفق به کسب مدال برنز شدند که در مجموع تیمی، تیم استان فارس با مربیگری حسین گلشنی موفق به کسب جایگاه دومی تیمی شدند. 
در رشته فیزیکال فیتنس بانوان، شقایق ده‌بزرگی موفق به کسب مدال طلا شد و در مجموع امتیاز تیمی تیم استان فارس با مربیگری فرزانه کهیاری موفق به کسب جایگاه دوم تیمی گردیدند.
در رشته فانکشنال فیتنس آقایان، سعید رحیمی از شیراز موفق به کسب مدال نقره با مربیگری عباس منوچهری شد.
در فانکشنال فیتنس بانوان، مهسا یادسار از شیراز موفق به کسب مدال طلا و سما زارعی از شیراز موفق به کسب مدال نقره با مربیگری فرزانه کهیاری شدند.
در رشته کتل بل آقایان، علی‌رضا دانشمندی از شهرستان مرودشت موفق به کسب مدال طلا و مجید کاوه از شهرستان پاسارگاد موفق به کسب مدال نقره گردیدند.
همچنین تیم چهارنفره کتل بل فارس با حضور آقایان فرزاد کرمی، مجید کاوه، علی‌رضا دانشمندی و آرین شعبانی با مربیگری آقای امین کوشکی موفق به کسب جایگاه نخست تیم شدند.
در رشته کتل بل بانوان، الهه مرادی موفق به کسب مدال نقره و تیم سه نفره استان فارس با حضور الهه مرادی، نسترن طالبی و زهرا زارعی با مربیگری مهسا حیدرپور موفق به کسب جایگاه نخست تیم شدند.
در رشته کلیستنیکس آقایان، محمدرضا حمزه زرقانی از شهرستان زرقان موفق به کسب مدال برنز با مربیگری سجاد کرمی و علی‌رضا زارع شد.
 در رشته کلیستنیکس بانوان، سمیه محمدزاده از شیراز موفق به کسب مدال نقره و محبوبه مرادی از شیراز موفق به کسب مدال نقره با مربیگری فرزانه کهیاری شدند.
در رشته پیلاتس بانوان، حنانه داورپناه از شهرستان ارسنجان مدال برنز و شمیم آرام از شیراز موفق به کسب مدال برنز با مربیگری صدیقه شجاعی گردیدند.
در رشته دوچرخه ثابت سالنی بانوان، زینب صالحی موفق به کسب مدال نقره با مربیگری راضیه گوینده شد؛ همچنین تیم جوان فیوژن فیتنس استان فارس بانوان با مربیگری الناز جعفری با اختلاف اندک موفق به کسب جایگاه چهارمی شد.  
سرپرست کاروان ورزشی هیئت آمادگی جسمانی استان فارس از کادر اجرایی کاروان شامل سمانه باقری، زهرا قاسمعلی نژاد شیرازی،  سحر دستغیب و علی‌رضا زجاجی و تیم پزشکی شامل مریم نظرزاده ده بزرگی، علی‌رضا غلامی و امید توکلی، ماسور تیم تشکر کرد.
رحیمی عنوان کرد: اعزام هم‌زمان ۷۵ ورزشکار در رشته‌های مختلف نیاز به تلاش مضاعف این عزیزان داشت که  قطعاً این موفقیت‌ها بدون همراهی آنها حاصل نمی‌شد.
او در پایان ضمن تشکر از زحمات فدراسیون آمادگی جسمانی برای برنامه‌ریزی این رخداد ملی گفت: این رویداد نشان‌دهنده این موضوع است که این فدراسیون با داشتن زیرمجموعه‌ها و اعضای بسیار زیاد نیازمند به توجه و حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان است.
رحیمی همچنین با تشکر از زحمات محمدجواد کشاورز، سرپرست هیئت آمادگی جسمانی استان فارس عنوان کرد: وی در پی اعزام ۱۰۰ در ۱۰۰ در تمامی رشته بوده تا تمامی ورزشکاران بتواند در یک رخداد ملی حضور داشته باشند؛ همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به واسطه حمایت از کاروان امین ولایت استان فارس تشکر ویژه داریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی