[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گلایه‌های مردمی را دریابیم، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:
گلایه‌های مردمی را دریابیم
 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نارضایتی مردم در فصل سرما به جهت عدم توزیع مناسب گاز مایع همراه با افزایش سرسام‌آور قیمت آن در شهر شیراز مشهود است.
محمدتقی تذروی یکشنبه پنجم آذر در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: یکی از معضلاتی که هم‌اکنون در سطح شهر با آن مواجه هستیم، نارضایتی مردم در فصل سرما به جهت عدم توزیع مناسب گاز مایع همراه با افزایش سرسام‌آور قیمت آن است.
وی افزود: مردم مستضعفی که همیشه رکن اساسی انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب بوده و هستند و از کمترین امکانات رفاهی و زندگی برخوردار بوده‌اند، اکنون در مضیقه ابتدایی‌ترین مسئله روزمره زندگی، یعنی گرمایش هستند.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: آقایان مسئول لازم است توضیح دهند که آیا این بی‌کفایتی و بی‌تدبیری را ضعف مدیریت داخلی بدانیم یا این را نیز به پای تحریم‌‌ها بنویسیم؟ لذا از استاندار فارس و فرماندار شیراز درخواست داریم که با جدیت به این موضوع ورود و مسئله را مدیریت و حل کنند.
تذروی بیان داشت: بروز و ظهور بسیج دیروز در دفاع مقدس بود، اما امروز گستره آن و منشأ اثر بودنش را در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، فرهنگی، اجتماعی و... مشاهده می‌کنیم که به فضل الهی هر روز بر ثمرات و برکات آن افزوده می‌گردد.    
او در بخش دیگری از سخنانش گفت: در فلسطین و نوار غزه دیدیم که روحیه جهادی و مقاومت چطور ارتش متوحش رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد و اگر کمک‌های لجستیکی و میدانی شیطان بزرگ آمریکا نبود، همان هفته اول شیرازه این دولت غاصب از هم پاشیده می‌شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی