[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارتقای پایش تصویری در جنوب کشور، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راهداری فارس خبر داد:
ارتقای پایش تصویری در جنوب کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آغاز پروژه نصب و ارتقای 155 سامانه نظارت تصویری در جنوب کشور خبر داد و گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در 5 استان جنوبی کشور نصب خواهند شد یا مورد ارتقا قرار می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، علیرضا راستیار با بیان اینکه استان فارس دبیر منطقه جنوب مرکز مدیریت راه‌های کشور است، گفت: 155 سامانه نظارت تصویری در استان‌های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و فارس نصب خواهند شد یا ارتقا داده می‌شوند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: سهم هر استان به ترتیب بوشهر 20 سامانه، خوزستان 28 سامانه، فارس 51 سامانه، کهگیلویه و بویراحمد 21 سامانه و استان هرمزگان 35 است که در مجموع 82 سامانه جدید بوده و 72 سامانه ارتقا خواهد یافت.
راستیار از اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در رصد و مدیریت راه‌ها یاد کرد و ادامه داد: این دوربین‌ها در نقاط پرترافیک، گردنه‌های برف‌گیر و مه‌گیر نصب خواهند شد تا در افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای و عملیات راهداری به خصوص راهداری زمستانی کمک‌رسان راهداران باشد. وی در پایان سخنان خود یادآور شد: از تصاویر این سامانه همه کاربران جاده‌ای می‌توانند استفاده کنند و با مراجعه به سایت www.141.ir یا نصب اپلیکیشن 141، همه تصاویر جاده‌های کشور قابل‌مشاهده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی