[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده فراجا در فارس: کاهش آسیب‌های اجتماعی یک ارزش است ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده فراجا در فارس: 
کاهش آسیب‌های اجتماعی یک ارزش است 

سردار «رهام‌بخش حبیبی» با مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش خبرگزاری پلیس، نشست فرمانده انتظامی استان فارس و هیئت همراه با مدیرکل بهزیستی استان و معاونان وی برگزار شد.
در این نشست، سردار حبیبی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار خوبی است که همه ما اگر بخواهیم انسان‌های کاملی باشیم، باید به این شخصیت والامقام تمسک بجوییم.
وی ادامه داد: ارزش انسان‌ها با نشاندن لبخند بر لب‌های بندگان خدا و کم کردن یا برطرف ساختن آسیب‌های اجتماعی آنان است که شما عزیزان در اداره بهزیستی آن را با عشق و علاقه انجام می‌دهید.
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات کارکنان اداره بهزیستی، افزود: خداوند بزرگ به پاس اقدامات ارزشمندتان، اجر دنیوی و اخروی به شما عطا می‌فرماید. سردار حبیبی در پایان بر تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه انتظامی و اداره بهزیستی با انجام نشست‌های دوجانبه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی تأکید کرد. در حاشیه این نشست، یک مددجوی توانمند اداره بهزیستی در دیداری صمیمانه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس، با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی