[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

همکاری مطلوب برای انعکاس اقدامات مدیریت شهری شیراز به مردم، روزنامه شیراز نوین

در پنجمین جلسه شورای تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار، سخنگوی شورای اسلامی شهر، معاونان، شهرداران مناطق یازده‌گانه، رؤسای سازمان‌‌ها و مدیران روابط عمومی حوزه‌های مربوطه، از تلاش‌های ارزنده مجموعه اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز تقدیر و بر همکاری مطلوب برای انعکاس اقدامات مدیریت شهری به مردم تأکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه ارتباطات اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌هایی که شهرداری شیراز در دستور کار دارد، بسیار زیاد است، اما ضرورت دارد تا هر بخش که نیاز به ورود جدی‌تر شورای اسلامی شهر شیراز دارد، این موضوع مطرح شود. سید ابراهیم حسینی افزود: در کلان شهر شیراز برای ۱۱ منطقه یک نسخه واحد وجود ندارد و هر اقدام و حرکتی باید به تناسب امکانات، موقعیت، ظرفیت و مردم آن منطقه باشد تا بتوان کار را تعریف کرد.
وی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری یک مجموعه واحد و یکپارچه است و هرکسی باید تلاش کند تا اقداماتی که انجام می‌شود، به صورت واضح برای مردم تبیین شود.
وی افزود: در کلان شهر شیراز برای یازده منطقه یک نسخه واحد وجود ندارد و هر اقدام و حرکتی باید به تناسب امکانات، موقعیت، ظرفیت و مردم آن منطقه باشد تا بتوان کار را تعریف کرد. 
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز بر پاسخ‌گویی مدیران شهری به مردم تأکید و‌ بیان کرد: خدمات‌رسانی و تکریم شهروندان و ایجاد امیدآفرینی در سرلوحه فعالیت‌های مدیریت شهری قرار دارد.
محمدحسن اسدی که معتقد است مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم‌ و نزدیک شدن آنها در امور مشارکتی این مجموعه می‌شود، بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح، به موقع و درست روابط عمومی شهرداری که باعث امیدآفرینی می‌شود، تأکید کرد.
وی عملکرد روابط عمومی شهرداری شیراز را مطلوب ذکر و بیان کرد: روابط عمومی‌ رسالت سنگینی برای بیان تلاش شهرداری دارد.
اسدی با تصریح بر اینکه ما به دنبال انجام کار ماهوی و‌ اساسی در سطح شهر هستیم، گفت: در دهه فجر امسال ۵۰هزار میلیارد تومان پروژه به‌ بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که این مهم در حیطه مأموریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی