[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

این تیم دست ما امانت است، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم لیگ برتری بسکتبال شهر شیراز می‌گوید: تیمی که در اختیارش قرار گرفته، امانت است و اطمینان می‌دهد که این تیم تا پایان رقابت‌ها پا پس نکشیده و حتی در مقابل نام‌های بزرگ، جنگنده ظاهر خواهد شد.
به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از ایسنا، تیم بسکتبال لیموندیس فارس در نخستین فصل حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است؛ این تیم در شش هفته گذشته، دو بار پیروز از میدان خارج شده و در 4 دیدار دیگر مقابل تیم‌های مدعی لیگ با نتایجی قابل قبول بازنده شده است.
لیموندیس در بازی هفته ششم و در سالن دانشگاه آزاد شهر صدرا، مقابل میهمانش، پدافند هوایی با نتیجه 81 بر 69 به پیروزی رسید و در هفته هفتم رقابت‌ها باید به مصاف مس این شهر برود.
سرمربی لیموندیس در خصوص بازی پیش رو گفت: این بازی خیلی برای ما مهم است؛ مس امسال تیم خیلی خوبی بسته و بازیکنان خارجی تأثیرگذاری دارد. آنها نتایج خیلی خوبی هم تا اینجای فصل کسب کرده‌اند و یک تیم گردن‌کلفت و قوی هستند.
محمدرضا اسلامی افزود: اما تیم ما حتی مقابل تیم‌های مدعی و درجه یک نیز، سرش را پایین نخواهد گرفت؛ با جسارت به میدان می‌رویم و اگر بازنده هم باشیم، بازنده سربلندی خواهیم بود.
این مربی کرمانی در خصوص پیروزی اخیر تیمش مقابل رعد پدافند هوایی نیز گفت: در آن مسابقه تیم ما از حمایت خوب هوادارانی همراه بود که در روز سرد آخر هفته برای تشویق تیمشان به سالن آمده بودند؛ این خیلی در روحیه بچه‌های ما تأثیر مثبتی داشت و فکر می‌کنم علی‌رغم نوساناتی که در دقایقی از مسابقه داشتیم، بچه‌ها از همان ابتدا سوار بازی شده و اختلاف خوبی با حریف ایجاد کردند. اسلامی ادامه داد: ما در چند هفته ابتدایی مسابقات بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و می‌دانستیم که در مقابل تیمی مثل رعد، باید از همان ابتدا با اقتدار وارد شویم. اگر از ابتدا به آنها اجازه عرض اندام می‌دادیم، باید تا آخر بازی دنبالشان می‌دویدیم؛ آنها در بخش زیادی از مسابقه انتحاری بازی کردند و کار در مقابل چنین تیم‌هایی بسیار دشوار است. سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس فارس تأکید کرد: ما در مسابقه مقابل رعد پدافند، استراتژی دفاعی خیلی خوبی را انتخاب کرده بودیم و بچه‌ها هم خیلی خوب این تاکتیک را پیاده کردند؛ ضمن اینکه ما در آن مسابقه از هر 12 بازیکن خود در زمین استفاده کردیم؛ کمتر تیمی را در سوپرلیگ پیدا می‌کنید که از 12 بازیکن در یک مسابقه استفاده کند. همچنین ما در مقابل رعد، توباک صربستانی را هم در اختیار نداشتیم؛ در چند بازی اخیر خیلی از مصدومیت‌ها ضربه خوردیم و در این مسابقه نخواستیم ریسک کنیم و به توباک استراحت دادیم تا در بازی بعد، او را سرحال در اختیار داشته باشیم.
وی در پایان گفت: موفقیت تیم ما اتفاقی خوشایند برای تمام کسانی است که برای روشن ماندن چراغ بسکتبال در این شهر و استان دل می‌سوزانند. من به شخصه فقط یک امانت‌دار هستم و امیدوارم امانت‌دار خوبی برای بسکتبال شیراز باشم؛ این مجموعه دست ما امانت است و تمام تلاشمان این است که هم تیم خود را از لحاظ تاکتیکی ارتقا دهیم، هم بازیکنان را از لحاظ تکنیکی و فردی توسعه دهیم و هم بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم. اگر خدا بخواهد هفته به هفته شرایطمان را بهبود می‌بخشیم؛ همان‌طور که تاکنون هم این اتفاق افتاده است.
در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور 12 تیم حضور دارند که تا پایان هفته ششم، تیم‌های طبیعت تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان اول تا سوم هستند. تیم لیموندیس فارس با 8 امتیاز رتبه هشتم جدول را در اختیار دارد؛ این تیم در هفته هفتم رقابت‌ها روز پنجشنبه، نهم آذرماه در رفسنجان به مصاف مس این شهر خواهد رفت. مس هم‌اکنون با 9 امتیاز، تیم ششم جدول است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی