[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری دوره مربی‌گری آمادگی جسمانی بانوان در گراش، روزنامه شیراز نوین

دومین دوره‌ مربی‌گری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در گراش برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گراش، کلاس مربی‌گری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان از  ۲۷ آبان الی ۲ آذر در اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به همراه آزمون کتبی و عملی برگزار شد. کلاس تئوری این دوره در سالن جلسات شهید حاجی حسن‌زاده اداره ورزش و جوانان و کلاس عملی در سالن ۳۰۰۰ نفری محبی بود.مدرس دوره خانم دکتر شیدا والکی از شیراز بود و ۳۰ شرکت‌کننده از شهرستان‌های لار و گراش و اوز در این دوره حضور داشتند.
نوره نظامی، رئیس هیئت آمادگی جسمانی گراش و مدیر این دوره عنوان کرد: امسال دومین دوره‌ای است که در گراش برگزار کردیم؛ اولین دوره در آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ بوده است و هر دو دوره با توجه به تلفیق و حضور مربیان باتجربه و جوان در کنار هم از لحاظ کیفی جزو بهترین دوره‌هایی بود که تاکنون برگزار شده است. هیئت آمادگی جسمانی در نظر دارد در آینده‌ نزدیک همین دوره را در بخش آقایان و بانوان برگزار کند که در فضای مجازی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. پیشنهاد من برای علاقه‌مندان، ورزش و تمرین مداوم برای آماده شدن آزمون مربی‌گری است. 
محسن افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش نیز ضمن بازدید از چگونگی برگزاری کلاس و همچنین حضور در جلسه آزمون پایانی بیان کرد: برگزاری این دوره‌ها نوعی سرمایه‌گذاری در ورزش شهرستان است و از آنجا که رشته آمادگی جسمانی یکی از رشته‌های پایه جهت دیگر رشته‌هاست، ان‌شاءالله از تمام پتانسیل‌های موجود جهت موفقیت در بعد قهرمانی استفاده می‌کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی