[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شخص ضارب از همراهان تیم گل‌گهر بود؟، روزنامه شیراز نوین

سرپرست تیم امید فجرشهید سپاسی شیراز در خصوص اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه شماره 2 باشگاه گل‌گهر سیرجان توضیحاتی ارائه داد و خواستار رسیدگی و برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری روز پنجشنبه شد. به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از ایسنا، عصر پنجشنبه، نهم آذرماه در یک دیدار از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امیدهای کشور، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.
فجری‌ها که هر 5 بازی گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در این مسابقه نمایشی دور از انتظار ظاهر شده و با سه گل از حریف خود عقب بودند که اتفاقات عجیب و تأسف‌باری در دقایق پایانی بازی رخ داد.
سرپرست تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز در این ارتباط گفت: در دقایق پایانی مسابقه و در پی یک برخورد در محوطه جریمه، دروازه‌بان ما با دست به صورت بازیکن گل‌گهر ضربه زد؛ در پی این اتفاق، یکی از مربیان تیم گل‌گهر وارد زمین شد و ضربه‌ای به دروازه‌بان تیم ما زد که این باعث ایجاد درگیری شدید در زمین شد.
عبدالحمید جمشیدی افزود: پس از مربی گل‌گهر، تعدادی از نفرات روی نیمکت این تیم نیز به داخل زمین آمده و با بازیکنان و عوامل تیم ما درگیر شدند؛ یکی از همراهان این تیم نیز که قامت بلندی داشت با چاقو وارد زمین شده و به سرمربی و مدیر اجرایی تیم ما حمله‌ور شد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه ضربات چاقوی این فرد به محسن نیسانی(سرمربی تیم امید فجر شهید سپاسی) برخورد نکرد و فقط منجر به پارگی لباس او شد، اما متأسفانه آسیب جدی به وحید حسنشاهی(مدیر اجرایی باشگاه فجر شهید سپاسی) وارد شد. چاقو به قصد قلب زده شده بود، اما او دستش را مانع قرار داد و این ضربه منجر به خون‌ریزی شدید از ناحیه دست شد که در نهایت به بیهوشی وحید منجر شد.
سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی در خصوص وضعیت حال حاضر وحید حسنشاهی نیز گفت: باشگاه فجر شهید سپاسی خیلی زود وی را به شیراز منتقل کرد؛ حسنشاهی صبح روز جمعه تحت عمل جراحی قرار گرفت و این حادثه به خیر گذشت. اما باشگاه فجر شهید سپاسی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و برخورد جدی با عوامل این جنجال است.
جمشیدی گفت: این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار شد چون به‌جز نیمکت دو تیم، اصلاً جایی برای نشستن در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه وجود نداشت؛ به‌طوری که سرهنگ محمدحسین مفتاحی، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی که در ورزشگاه حضور داشت نیز مجبور شد روی نیمکت بنشیند. خوشبختانه حضور مدیریت باشگاه در محل برگزاری مسابقه بسیار مؤثر بود و با پیگیری‌های سرهنگ مفتاحی، فرد خاطی خیلی زود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
اما سرپرست باشگاه گل‌گهر می‌گوید شخصی که با چاقو به عوامل تیم امید فجر شهید سپاسی حمله کرده، هیچ ارتباطی با باشگاه سیرجانی نداشته و باشگاه فجر شهید سپاسی نباید با طرح چنین موضوعی، موجبات ایجاد حواشی بیشتر در آینده را فراهم کند.
مهدی امیرزاده در این خصوص اظهار کرد: اتفاقات ناخوشایندی در دقایق پایانی این مسابقه رخ داد و از این بابت متأسفیم، اما از مسئولان باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز توقع داریم که کمی منصفانه‌تر با قضیه برخورد کرده و به حواشی دامن نزنند.
وی گفت: فیلمی که باشگاه فجر شهید سپاسی در فضای مجازی منتشر کرده است، کامل نیست و همه‌چیز را مشخص نمی‌کند. در فیلم کامل که در اختیار ناظر بازی هم قرار گرفته است، مشخص است که پس از درگیری دروازه‌بان تیم فجر شهید سپاسی و مربی تیم گل‌گهر، بازیکنان و مربیان هر دو تیم وارد زمین می‌شوند، اما هیچ عکس‌العملی توسط سایر مربیان و بازیکنان گل‌گهر دیده نمی‌شود؛ در حالی که چند بازیکن فجر شهید سپاسی اقدام به ضرب و شتم بازیکنان و مربیان تیم گل‌گهر کرده‌اند.
امیرزاده افزود: شخصی که چاقو به دستش اصابت کرده(وحید حسنشاهی، مدیر اجرایی باشگاه فجر شهید سپاسی) اصلاً کارت نشستن روی نیمکت این تیم را نداشته است؛ وی قبل از اصابت چاقو، شخص ضارب را هُل داده و موجب زمین خوردنش می‌شود که در ادامه، شخص ضارب با چاقو به وی حمله‌ور می‌شود. البته ما هم نگران حال این عضو باشگاه فجر شهید سپاسی هستیم، اما می‌خواهیم این اطلاع‌رسانی درست انجام شود که شخص ضارب به هیچ عنوان، ارتباطی با باشگاه گل‌گهر نداشته است و همان‌طور که در فیلم هم مشخص است از روی فنس وارد زمین می‌شود.
سرپرست تیم امید گلگهر در ادامه، باشگاه فجر شهید سپاسی را به آرامش دعوت کرد و گفت: متأسفانه پس از این اتفاقات، جوی در فضای مجازی به راه افتاده و حالا عده‌ای در شیراز برای عوامل تیم گل‌گهر خط و نشان می‌کشند که اگر برای بازی برگشت به شیراز بیایید، فلان اتفاقات رقم می‌خورد. ای کاش باشگاه شیرازی عجولانه عمل نکرده بود و با اظهارنظر عجولانه به حواشی دامن نمی‌زد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه گل‌گهر در این اتفاقات، تقصیری را متوجه خود می‌داند یا خیر هم اظهار کرد: باشگاه گل‌گهر هیچ تقصیری ندارد؛ همان‌طور که باشگاه فجر شهید سپاسی هم مقصر نیست. 
او ادامه داد: در خیلی بازی‌ها مخصوصاً در فوتبال پایه کشورمان، درگیری پیش می‌آید، اما فقط یک سرباز به‌عنوان مأمور حفظ امنیت مسابقه گمارده می‌شود که کافی نیست. اتفاقاً در بازی گل‌گهر و فجر شهید سپاسی از معدود دفعاتی بود که 4 یا 5 نفر از زحمت‌کشان نیروی انتظامی حضور داشتند، اما باز هم چنین اتفاقی رخ داد؛ ضمن اینکه ما منکر این نمی‌شویم که ورزشگاه شماره 2 گل‌گهر، کمبودهایی برای برگزاری مطلوب یک مسابقه در این سطح را دارد. 
مهدی امیرزاده با بیان اینکه فرد ضارب دستیگر و تحویل مراجع قضایی شده است از اخراج مربی تیم گل‌گهر از این باشگاه نیز خبر داد و گفت: مربی ما که به داخل زمین رفت و به دروازه‌بان فجر شهید سپاسی ضربه زد، ساعتی پس از مسابقه از باشگاه گل‌گهر اخراج شد. 
سرپرست تیم فوتبال امید باشگاه گلگهر سیرجان تأکید کرد: نظریه‌پردازی‌های عجولانه و خلاف واقع، عواقب بدی به دنبال دارد و  ممکن است زمینه‌ساز تکرار این اتفاقات در آینده شود. 
وی عنوان کرد: امیدوارم تیم‌ها به‌جای ورود به این حواشی، سعی در حفظ آرامش فضای فوتبال داشته باشند تا کمتر شاهد چنین حوادث تلخی در زمین مسابقات باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی