[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

نشاط‌افزایی و همدلی در بانک توسعه تعاون، روزنامه شیراز نوین

افتتاحیه مرحله نهایی المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون در استان فارس با حضور مدیرعامل بانک برگزار شد.
محمد شیخ‌حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آیین افتتاحیه مرحله نهایی نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون یادواره شهدای مقاومت در شیراز، شهر صدرا اظهار داشت: دور مقدماتی المپیاد در ابتدا به صورت منطقه‌ای به میزبانی استان‌های مرکزی، زنجان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد و یزد برگزار شد و تیم‌ها و ورزشکاران برگزیده در رشته‌های ورزشی فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی و بدمینتون در استان فارس گردهم آمده و رقابت‌های نهایی را برگزار می‌کنند.
شیخ‌حسینی گفت: مسابقات با یاد و گرامیداشت شهدای مقاومت برگزار می‌شود و یاد سردار بزرگ جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.
وی افزود: یکی از اهداف برگزاری المپیاد افزایش روحیه نشاط، همدلی و انگیزه میان همکاران سراسر کشور و آمادگی ببشتر برای کارهای تیمی و گروهی است.
این مقام بانکی تأکید کرد: برگزاری مسابقات به میزبانی چند استان با هدف تقویت کار گروهی میان همکاران استان‌های میزبان و تحکیم ارتباطات میان لایه‌های مدیریتی و اجرایی استان‌ها بوده است.
شیخ‌حسینی تصریح کرد: ورزش جلوه‌ای از موفقیت، شادی و نشاط در عرصه‌های شغلی و زندگی همکاران است؛ بهره‌وری، انگیزه و فرهنگ سازمانی سه عامل مهم موفقیت و پیشرفت سازمان هستند. همچنین انگیزش موتور محرک سازمان است که باید توسط مدیران و سرپرستان در میان کارکنان ایجاد شود. پرداخت حقوق و مسائل مادی برآورنده نیازهای اولیه است و انگیزه ایجاد نمی‌کند؛ انگیزه مسئله‌ای درونی و فرامادی است و به دنبال رضایت شغلی در افراد پدید می‌آید.
وی ادامه داد: برای ارتقای بهره‌وری ضرورت دارد کارآیی و اثربخشی را افزایش دهیم، موفقیت درآمیختن بینش با پشتکار و نظم فوق‌العاده است، اثربخشی انتخاب درست هدف، فرآیندها، ابزارها و افراد است و کارآیی اجرای درست کارهاست.
شیخ‌حسینی اضافه کرد: سرمایه انسانی بانک به‌عنوان ورزشکاران در المپیاد حضور دارند و سرمایه انسانی گنج بی‌بدیلی است. وی گفت: سرمایه انسانی شایسته، توانمند و با انگیزه توان حل مسئله را دارد و دو عامل مهم موفقیت سرمایه انسانی، انگیزه و توانمندی است.
گفتنی است، در این رویداد از خانواده شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم و شهید محمد ولی کیاسی از شهدای حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجلیل به عمل آمد. نیما نکیسا، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از مهمانان ویژه افتتاحیه بود که پیراهن باشگاه را به مدیرعامل بانک توسعه تعاون اهدا کرد. همچنین مدیران و دست‌اندرکاران برگزاری مراحل مقدماتی و فرزندان ایثارگر استان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در افتتاحیه المپیاد، سید باقر فتاحی، رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، معاونان و مشاوران مدیرعامل، خداپرست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، امام جمعه شهر صدرا، شهردار صدرا و تعدادی از مقامات اقتصادی و سیاسی استان نیز حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی