[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شکایت در جواب شکایت؛ بیانیه آبی علیه قرمز، روزنامه شیراز نوین

استقلال در بیانیه‌ای، اعلام کرده قصد شکایت از مدیرعامل پرسپولیس را دارد.
به گزارش فوتبال 360، باشگاه استقلال قرار است از رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس شکایت کند. پرسپولیس در هفته‌های گذشته، پیگیر پرونده استقلال در کمیته انضباطی بوده و از این باشگاه شکایت کرده است. پرسپولیسی‌ها امیدوارند کمیته انضباطی از استقلال هم مثل این تیم و سپاهان، امتیاز کم کند. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مراسم بزرگداشت حسین کلانی، یک بار دیگر درباره این موضوع صحبت کرد. او و پرسپولیسی‌ها، نسبت به تأخیر در اعلام حکم استقلال معترض هستند و در این خصوص گفته است: «اینکه رأی قرار است بعد دربی اعلام شود را من نمی‌دانم؛ باشگاه از مجاری قانونی در حال پیگیری است.»
همین اظهار نظر کوتاه از درویش، کافی بود تا استقلال بیانیه‌ای علیه او صادر کند و سراغ شکایت از درویش برود: «در پی اظهارنظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیگیری شکایت بی‌اساس از باشگاه استقلال، به‌رغم دستور اکید وزیر محترم ورزش و جوانان به هر دو باشگاه مبنی بر پرهیز از هرگونه اظهار نظر درباره باشگاه رقیب، باشگاه استقلال ضمن اعلام شکایت از رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اطلاعیه‌ای صادر کرد.»
استقلالی‌ها درخواست برخورد با درویش را دارند و تهدید کرده‌اند در دفعات آینده، جواب مدیرعامل پرسپولیس را می‌دهند: «باتوجه به توصیه مقام محترم وزارت و با استناد به در پیش بودن شهرآورد پیش رو که باشگاه استقلال علاقه‌مند است در کمال آرامش و به دور از تنش برگزار شود، از پاسخ‌گویی به ادعاهای واهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خودداری می‌کند، اما باشگاه استقلال ضمن شکایت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رکن قضایی فدراسیون فوتبال و حراست محترم این مجموعه می‌خواهد با باشگاه پرسپولیس به دلیل زیر پا گذاشتن دستورالعمل مشترک وزیر محترم ورزش و جوانان برخورد کنند. بدیهی است در صورت تکرار این رویه غلط و انجام هرگونه رفتار دیگری که منجر به آزار هواداران استقلال شود، باشگاه استقلال این رفتار تنش‌زا و ناپسند باشگاه رقیب را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی