[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش: تأمین اعتبارات رویکردی برای تداوم طرح‌های زیربنایی روستاهاست، روزنامه شیراز نوین

بازدید میدانی از روستاهای شهرستان گراش با حضور حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گراش، کارشناسان فرمانداری، بخشداران، مدیر بنیاد مسکن شهرستان به همراه مسئولان سایر ادارات خدمات‌رسان از روستاهای بخش مرکزی و بخش ارد شهرستان گراش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، در این بازدید که بر مبنای نیازسنجی روستاها، بررسی میدانی و حل مشکلات مختلف برنامه‌ریزی انجام پذیرفت، ضمن بازدید میدانی از نیازهای مختلف روستاها، نیازها، خدمات، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی صورت پذیرفت. در این بازدید جهت تخصیص و تأمین اعتبارات توسعه روستاها در آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفت و با دهیاران و شوراهای هر روستا به صورت مستقل و جدا در حضور مردم جلسه برگزار گردید. مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تأمین اعتبارات رویکردی برای تداوم اجرای طرح‌های زیربنایی در روستاهای این شهرستان است.
ابوذر آقایی با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از رویکردهای اصلی بنیاد مسکن در این شهرستان است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی ساخت پروژه طرح‌های حمایتی مسکن در قالب طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن با توجه به اختصاص ۲۰۰ واحد مسکن در طرح اقدام ملی برای شهر گراش در فاز نخست فرایند آماده‌سازی و ساخت پروژه ۲۰۰ واحدی را انجام داد. مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی ساخت پروژه طرح‌های حمایتی مسکن اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن با توجه به اختصاص ۲۶۰۰ واحد مسکن در طرح اقدام ملی برای شهر گراش فرایند آماده‌سازی و ساخت فاز یک پروژه در ۱۶۴ واحد در خیابان عاشورا را آغاز نموده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی