[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تیم عمرانی شهرداری شیراز باقدرت در حال فعالیت است، روزنامه شیراز نوین

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز مقصد هشتمین بازدید نظارتی از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز مقصد هشتمین بازدید نظارتی از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز بود.
در این بازدید چندساعته، گفت‌‌وشنود با مدیران و کارکنان سازمان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه‌ بررسی مسائل سازمان به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و چالش‌های موجود، از مواردی بودند که در این بازدید نیم‌روزی، مطابق بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری انجام گرفت.
تیم عمرانی شهرداری شیراز با قدرت و قوت در حال فعالیت است
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با ابراز خرسندی از توفیق حضور در بازدیدهای نظارتی اظهار کرد: در هشتمین بازدید در ادامه بازدیدهایی که از مناطق و دیگر حوزه‌های شهرداری به اتفاق جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان و مدیران ستادی انجام می‌شود، در خدمت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بودیم.
سید ابراهیم حسینی افزود: در این بازدید، دیدار نفر به نفر با کارکنان شریف و زحمت‌کش سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز، گفت‌وگوی صمیمانه با آنها و سپس شنیدن گزارش اقدامات انجام شده و جمع‌بندی گفت‌وگوها جهت کم کردن اشکالات و بالا بردن کیفیت کار، ویژگی خاصی است که جزو آثار این بازدیدهاست.
او با اشاره به توان فنی و عمرانی کارکنان این سازمان گفت: برنامه‌های ارزشمند و فنی خوبی در این سازمان انجام گرفته که بعضاً برخی در حد ملی و حتی فراملی بوده و این باعث افتخار است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار قراردادن فضا و امکانات مناسب سازمان عمران شهرداری شیراز در دستور کار مدیریت شهری شد و افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری را در واقع می‌توان بازوی اجرایی شهرداری شیراز دانست که هم مدیریت خوبی در آن قابل رؤیت است و هم برنامه‌هایی در آن پیش‌بینی شده که همه اینها، شایسته تقدیر و تحسین 
است.
پروژه‌های در دست اجرای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از اهمیت بسزایی در مدیریت شهری برخوردار هستند
شهردار کلان‌شهر شیراز در جریان بازدید از سازمان عمران و بارآفرینی فضاهای شهری که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شیراز برگزار شد، بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما، بازدید مستمر از همه حوزه‌های شهرداری است.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه خوشبختانه حجم اقدامات انجام شده و در دست اقدام سازمان عمران و بارآفرینی فضاهای شهری با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست، افزود: در حال حاضر ۲۳ پروژه این سازمان به طور هم‌زمان در دست اجراست که طی ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته که از عمر این سازمان می‌گذرد، سابقه نداشته است.
شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: پروژه‌های در دست اجرای این سازمان در توسعه مدیریت شهری بسیار تأثیرگذار هستند.
اسدی با تصریح بر این نکته که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیرو، امکانات، دانش فنی و... برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری را در کنار هم دارد، تأکید کرد: اهتمام شهرداری شیراز بر اتمام این پروژه‌ها قرار گرفته است. وی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های شهرداری شیراز توسط پیمانکاران متعدد و از طریق مناقصه انجام می‌شود، عنوان کرد: بنای شهرداری بر این است که بعضی از پروژه‌ها را توسط سازمان عمران اجرایی کند.
این مقام مدیریت ارشد شهری شیراز اعلام کرد که مطالبات کارکنان سازمان متبوع مبنی بر تکمیل ناوگان وسایل نقلیه، ساختمان اداری، تجهیزات و نیروهای فنی مدنظر دنبال خواهد شد.
اسدی در سخنان خود از رئیس و اعضای شورای اسلامی و همکاران خود در شهرداری شیراز که به اعتلای این کلان‌شهر کمک می‌کنند تا پروژه‌های شهری یکی پس از دیگری به نتیجه برسند، تقدیر کرد.
کار جهادی و خدمت بی‌وقفه در سازمان عمران مشهود است
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تصریح بر بازدیدهای دوره‌ای از حوزه‌های مختلف شهرداری گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری مقصد هشتمین بازدید نظارتی مدیریت شهری و نخستین بازدید از سازمان‌های شهرداری بود.
محمود صفایی افزود: در این بازدید، دیداری با همکاران در این سازمان انجام شد و بعد از آن طی یک جلسه، اقدامات و عملکرد و مسائل و مشکلات این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: با وجودی که این سازمان، طول عمر بالایی دارد، اما همکارانمان با جدیت و انرژی مضاعف برای عمران و آبادانی شهر مقدس شیراز فعالیت داشته و شعار جهادی بودن در این سازمان کاملاً مشهود است.
عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با اشاره به ۲۳ پروژه بزرگ شهری که امسال در حوزه راه‌سازی، پل‌سازی و ابنیه در دستور کار قرار دارد، گفت: برخی از این پروژه‌ها اتمام یافته و به افتتاح رسیده است و هم‌اکنون مردم شیراز از آن بهره‌مند هستند و برخی هم امسال و تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید و مردم، طعم شیرین این پروژه‌ها را خواهند چشید.
سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری مجری ۲۰ پروژه بزرگ‌مقیاس شهرداری شیراز است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید تصریح کرد: در مجموعه بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری شیراز از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر، برنامه میز خدمت به میزبانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز برگزار شد و ضمن ارتباط مستقیم و رودررو با کارکنان این سازمان، گزارشی از عملکرد این سازمان نیز ارائه شد.
محمدتقی تذروی بیان کرد: در سطح شهر شیراز بیش از هزار پروژه هم‌زمان در حال فعالیت است که بیش از ۲۰ پروژه از این پروژه‌های بزرگ‌مقیاس را سازمان عمران مدیریت می‌کند. 
وی افزود: امروز گزارش ۲۳ پروژه ارائه شد و اگر این ۲۳ پروژه تا سال آینده به بهره‌برداری برسد، وضعیت شهر نسبت به گذشته متفاوت بوده و شاهد امید و نشاط شهروندان خواهیم بود.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به حادثه تلخ سیلاب در سال ۹۸ گفت: پروژه لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی دروازه قرآن که یکی از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه ۳ شیراز است، هم‌اکنون انجام شده و از حوضچه آرامش دروازه قرآن شروع و با طی کردن بخشی از بولوار هفت‌تنان و عبور از بولوار چهل‌مقام به رودخانه خشک منتهی می‌شود‌.
تذروی همچنین از عملیات احداث طرح سیل‌بند بالادست شهرک سعدی خبر داد و گفت: این عملیات از سوی همکارانمان در سازمان عمران شهرداری شیراز هم‌اکنون در حال انجام است.
تذروی ابراز امیدواری کرد که اجرای این پروژه بتواند سیلاب احتمالی و خطرات ناشی از آن را تا حدود زیادی مدیریت و کنترل کند.
جهش عمرانی شهرداری شیراز مرهون همت، قدرت و عزم جزم نیروهای عمرانی است
سیده مریم حسینی نیز در خصوص این بازدید اظهار کرد: در بازدیدهای دوگانه‌ای که توسط شورا و شهرداری از مناطق یازده‌گانه، سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به صورت هفتگی انجام می‌گیرد، بازدید سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز یکی از روزهای امیدوارکننده را برای اعضای شورای اسلامی شهر رقم زد.
وی افزود: در این سازمان، نیروهایی از شهرداری شیراز کار می‌کنند که به‌عنوان نیروهایی عمرانی، به تمام معنا مصداق معنای خدمت و خادم مردم بودن را به منصه ظهور رسانیده‌اند.
سخنگو و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز از همت، قدرت و عزم جزم این نیروها سخن گفت و عنوان کرد: شهردار کلان‌شهر شیراز به پشتوانه این نیروهاست که با اعتماد به نفس کامل از جهش عمرانی تا پایان سال بعد سخن می‌گوید.
حسینی گفت: حاصل این بازدید و گزارش‌هایی که از فعالیت‌های کارکنان در سازمان عمران ارائه شد، حاکی از آن است که شهر شیراز، شهری پویا، زنده و پیش‌رونده به سمت آبادانی است که ان‌شاءالله رنگ محرومیت را از چهره شهر برطرف خواهد کرد.
تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به‌منظور پیشبرد پروژه‌های عمرانی
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز با قدردانی از تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام ‌گرفته و اجرای باکیفیت آنها از مهم‌ترین اهداف این سازمان است. علی‌حسین عباسی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تعداد ۲۳ پروژه فعال در دست انجام دارد که در نوبت‌های متعدد کاری و بدون وقفه پیگیری می‌شوند. وی پروژه بزرگ‌راه سردار شهید استوار را مهم‌ترین طرح سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز معرفی کرد و بیان داشت: این بزرگ‌راه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در دست احداث است و این سازمان با تمامی توان نسبت به اجرای آن همت گماشته است.
بنا به اظهار رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز، این پروژه علاوه بر کارکردهای ترافیکی نقش ارزنده‌ای در ایمن‌سازی مسیر داشته و به واسطه اجرای آن وسایل حمل‌ونقل سنگین نیازی به عبور و مرور از محورهای اصلی شهر ندارند. عباسی با تقدیر از حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در پیشبرد پروژه‌های عمرانی بیان کرد: در تلاش هستیم تا بزرگ‌راه شهید استوار تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی