[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرمربی والیبال دی‌ماه می‌آید، روزنامه شیراز نوین

زمان رونمایی از سرمربی جدید تیم ملی مشخص شد. به گزارش ورزش سه، بالاخره مشخص شد که چه زمانی انتظارها درمورد سرمربی جدید تیم ملی والیبال پایان می‌یابد. در آخرین ساعات روز سه‌شنبه هفته قبل بود که وزارت ورزش و جوانان بالاخره به انتظارها پایان داد و از سرپرست جدید فدراسیون والیبال رونمایی کرد. بر این اساس، با تصمیم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، وحید مرادی به‌عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال معرفی شد. مرادی پیش از این نایب‌رئیس فدراسیون والیبال ایران بود و به نظر می‌رسد که با توجه به رابطه بسیار خوب او با محمدرضا داورزنی، سیاست‌های فدراسیون والیبال ایران همچون قبل ادامه پیدا کند. در واقع می‌توان فدراسیون تحت سرپرستی مرادی را دنباله‌روی فدراسیون قبلی یعنی داورزنی دانست. حالا و بعد از سر و سامان گرفتن فدراسیون والیبال باید عملیات انتخاب سرمربی جدید نیز سریعاً آغاز شود. در حقیقت تیم ملی والیبال ایران همین حالا هم زمان زیادی را از دست داده و باید در سریع‌ترین زمان ممکن از جانشین بهروز عطایی رونمایی شود.
آن‌طور که گفته شد، به احتمال فراوان مرادی هم در راستای انتخاب سرمربی جدید سیاست‌های محمدرضا داورزنی را ادامه خواهد داد و با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، به نظر می‌رسد که در نهایت دو گزینه یعنی سعید معروف و روبرتو پیاتزا از بیشترین شانس برای قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران برخوردار باشند.
در همین راستا پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه حکایت از آن دارد که یک زمان‌بندی مشخص برای انتخاب سرمربی جدید تعیین شده است. بر این اساس به‌طور قطع حداکثر تا نیمه اول دی‌ماه از سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران رونمایی خواهد شد و دیگر انتظارها در این‌باره بیش از این تاریخ ادامه نخواهد داشت. همچنین قرار است در هفته‌های آینده دوباره کمیته فنی فدراسیون والیبال تشکیل جلسه دهد تا جمع‌بندی برای انتخاب سرمربی جدید انجام پذیرد. با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، قطعاً تا پایان نیمه اول دی‌ماه هواداران والیبال با سرمربی جدید تیم ملی آشنا خواهند شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی