[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید، روزنامه شیراز نوین


نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد. اولین تجربه کارگردانی امیررضا ثابتی و محمد امین حریریان نیز با عنوان «موش‌ها» در تماشاخانه دا روی صحنه می‌رود.
به گزارش ایرنا، نمایش آنتیگونه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان که مهرماه ۱۴۰۲ روی صحنه رفته بود به درخواست مخاطبان و علاقه‌مندان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.
در دور اول اجرای نمایش «آنتیگونه» بیش‌از ۵ هزار مخاطب در ۴۰ شب اجرا به تماشای این اثر نشستند و طبق آمار منتشرشده از جمله آثار پُرفروش تئاتر در سال ۱۴۰۲ بوده است.
این نمایش بعد از نمایش «وُیتسِک» دومین تجربه همکاری مشترک سجاد افشاریان و محمدرضا آگاه در عرصه تئاتر است.
گروهِ تئاترِ «امروز» در بخش‌های مختلفی از این نمایش همچون ایده‌پردازی در متن، گرافیک، تبلیغات، طراحی لباس و... از کمک هوش مصنوعی استفاده کرده است و به‌عنوان اولین نمایش با کمک هوش مصنوعی در ایران روی صحنه می‌رود.
زمان بلیت‌فروشی، اسامی بازیگران و عوامل آنتیگونه به ‌زودی اعلام می‌شود.
نمایش «موش‌ها»؛ اجرایی سورئال
اولین تجربه کارگردانی امیررضا ثابتی و محمد امین حریریان با عنوان «موش‌ها» هم در تماشاخانه دا روی صحنه می‌رود.
نمایش «موش‌ها» به نویسندگی محمد امین حریریان و کارگردانی مشترک امیررضا ثابتی و محمد امین حریریان به زودی در تماشاخانه دا به صحنه می‌رود.
این اثر، اجرایی سورئال بوده که در خلاصه داستان آن آمده است: «موش‌ها روایت موجوداتی است که در دنیای تیره و رنج‌آور خویش گرفتار هستند و با اتفاقات تلخ و دیوانه‌وار پیرامونشان دست و پنجه نرم می‌کنند؛ آنها آنچنان گرفتار مسائل خویش هستند که از تغییرات اطرافشان غافل مانده‌اند و...».
نگین فیروزمنش، یاسمین فرهادی، پرنیان دانش پژوه، مینا علیپور، هیوا محمدزاده، صدف علینژاد، محمد طالبی و مهدی جنابی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
به زودی دیگر عوامل این نمایش و زمان دقیق اجرای آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی