[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فجر شهید سپاسی و شهر راز صدرنشینان دور رفت، روزنامه شیراز نوین

 محمدرضا جوکار- گروه ورزش
دو تیم شیرازی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور، موفق شدند دور رفت مسابقات را با صدرنشینی در گروه خود به پایان برسانند.
تیم امید فجر شهید سپاسی، قهرمان نیم‌فصل لیگ د‌سته اول کشور در گروه دوم شد.
در هفته هفتم این رقابت‌ها روز گذشته تیم امید فجر شهید سپاسی با هدایت جلیل دوران موفق شد در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز تیم آرامش مشهد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با کسب ششمین پیروزی فصل و با ۱۸ امتیاز بدون احتساب بازی ناتمام مقابل گل گهر سیرجان با اقتدار در صدر جدول گروه دوم قرار گرفته و قهرمان نیم‌فصل شود.
در این بازی امیر عیوضی و سجاد گل‌محمدی گُل‌زنان تیم امید فجر شهید سپاسی بودند.
دیگر نماینده شیراز در این گروه،  طلاییه شیراز هم با ۱۲ امتیاز  و تفاضل کمتر نسبت به تیم دوم در رده سوم گروه دوم لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.
همچنین تیم امید شهر راز، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ دسته اول امیدهای کشور در گروه سوم شد.
در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول امید های کشور، تیم امید شهر راز با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم نفت امیدیه با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم استقلال خوزستان، صدرنشین گروه سوم در پایان هفته هفتم شد.
در این بازی حساس سید علی حسینی، تک‌گل شهر راز را به ثمر رساند تا این تیم‌ صاحب پنجمین برد این فصل خود و همچنین صدرنشین گروه سوم لیگ دسته اول کشور شود.
تیم امید شهر راز که اولین سال حضور خود در فوتبال کشور را سپری می‌کند در رده امید هم با کادری جوان و بومی پای به این رقابت‌ها گذاشته است.
کادر امیدهای شهر راز را علی‌رضا سلطانیان به‌عنوان مدیر تیم، علی‌رضا زندی، سرمربی، رضا یوسفی، سجاد کارگر و بهلول کاظمی به‌عنوان مربی، اشکان نامداری، مربی بدنساز، صادق شاهیان، مربی دروازه‌بانان و علی حسین جمالی به‌عنوان تدارکات، تشکیل می‌دهند.
همچنین علی‌رضا زندی، سرمربی و رضا یوسفی یکی از مربیان جوان تیم امید شهر راز هستند. زندی در گفت‌وگویی کوتاه با شیرازنوین اظهار داشت: لیگ امیدها بسیار سخت و نزدیک دنبال می‌شود و هدف تیم ما در سال اول حضور در این رقابت‌ها دستیابی به ثبات است؛ همچنین نیم‌نگاهی هم به صعود و قهرمانی در این رقابت‌ها داریم.
وی افزود: باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از مالکان باشگاه، آقایان رهنورد و رضایی عزیز و ستار زارع، اسطوره شهر شیراز که در این شرایط بد اقتصادی برای فوتبال و جوان‌های این شهر هزینه می‌کنند؛ همچنین از حمایت‌های مدیرعامل تیم شهر راز، رسول فلاح و از کادر خوب، صبور و کاربلد و همدل خودم که با تمام توان مشغول به کار هستند، تشکر می‌کنم.
وی در پایان گفت: نتیجه این همدلی و صبوری این نتایج مثبت است و ان‌شاءالله شاهد نسل جوان و پرانرژی در فوتبال کشور باشیم.
کمک‌مربی این تیم نیز گفت: کار کردن در رده پایه خیلی سخت است، چون شما دارید برای آینده سرمایه‌گذاری می‌کنید و در آینده از دل همین بازیکنان رده‌های پایه باید بازیکنان تیم‌های ملی و باشگاهی انتخاب شوند.  
رضا یوسفی افزود: از فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها تقاضا داریم که  نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه و امیدهای کشور داشته باشند و از بازیکنان امید در تیم های بزرگسالان هم استفاده کنند.
وی گفت: از ستار زارع که این شرایط را برای بازیکنان امید باشگاه فراهم کرد تا در تمرینات بزرگسالان تیم شهر راز هم  شرکت کنند، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در صورت صلاحدید در بازی‌های آینده از آنها هم استفاده کنند. 
یوسفی تأکید کرد: باید از همکاران خودم در مجموعه کادر امیدهای شهر راز که صادقانه پای کار هستند نیز تشکر کنم و امیدوارم حاصل این تلاش دسته‌جمعی باعث رقم خوردن اتفاقات مثبتی برای فوتبال این شهر باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی