[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

۵ مدال؛ سوغات اسکواش شیراز از یزد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، اسکواش‌بازان نونهال و نوجوان فارس با دست پر از مسابقات یزدجونیور به شیراز برگشتند.
سومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش یزد از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذر‌ماه در ۵ رده سنی کمتر از  ۱۱،۱۳،۱۵،۱۷ و ۱۹ سال در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.
پس از ۴ روز رقابت در بالاترین سطح، استان فارس با مجموع ۲۶ بازیکن در تمامی رده‌های سنی نماینده داشت که به تفکیک ۱۵ نفر در بخش پسران و ۱۱ نفر در بخش دختران با حریفان خود به رقابت پرداختند.
این مسابقات با درخشش بی‌سابقه بازیکنان استان فارس همراه بود؛ کسب سه مدال در بخش دختران و دو مدال در بخش پسران و همچنین یک مقام اول در جدول پلیت پسران، نشان‌دهنده پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان فارس است.
در سومین دوره مسابقات بین‌المللی یزدجونیور در بخش دختران در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، مهرگان قریب موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند. مقام دوم به ترنم کارگر رسید و مقام سوم مشترک به هلما جوهری و نیایش خیراندیش رسید. در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، تیانا تورانی از استان فارس اول شد، مقام دوم نصیب ارینا شیرخانقاه شد و آریسا صادقی و غزل امینی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند. عنوان قهرمان رده سنی کمتر از ۱۵ سال به پرنیان نجفی رسید، عسل محمدی دوم شد و مقام سوم مشترک به شاینا امیری و باران روحانی رسید. مقام اول این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال دختران توسط پارمین نکوپایان کسب شد، باران محمدپور دوم و آیلین بابایی و ثمین حسن‌پور از استان فارس سوم مشترک شدند.
 در رده سنی کمتر از ۱۹ سال دختران هم نازنین تقی‌نژاد اول و نارگل رمضان‌زاده دوم شدند و عنوان سوم مشترک به شکیبا قلی‌پور و مرضیه قاسم‌پور رسید.
همچنین در بخش پسران در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، مقام اول به امیرعطا محجل فرید و مقام دوم به اهوارا فیروزی رسید، مقام سوم را مشترکاً مصطفی احراری و امیرعلی قاسمی‌نژاد به دست آوردند.
در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز اول شد، مقام دوم نصیب رایان گلابیان گردید و سامیار صفری و امیرمهدی خراشادی‌زاده به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
عنوان قهرمان رده سنی کمتر از ۱۵ سال به علی رحیمی کاری رسید، علی عزیزی دوم شد و مقام سوم مشترک به یوسف قرشی و آرین عمودی‌نژاد رسید. 
مقام اول این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پسران توسط محمد چنگانیان کسب شد، صالح آخانی دوم و عرفان تاجور از استان فارس و باربد چاووشی، مشترکاً سوم شدند؛ همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال پسران هم امیرحسین رضازاده اول و سید مبین سیدان دوم شدند و عنوان سوم مشترک به سهیل سلطانی از استان فارس و عرفان مهدی‌پور رسید؛ علی گلشنی از استان فارس نیز قهرمان پلیت کمتر از ۱۷ سال شد. 
سعید ستارخان مربی و سرپرست تیم پسران فارس بود و در بخش دختران، نگاره پورصالحی، مربی و ملیحه موحدزاده به‌عنوان سرپرست حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی