[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

میزبان ملزومات رمزارز و بلاکچین خواهیم بود ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس:
میزبان ملزومات 
رمزارز و بلاکچین خواهیم بود 

نهاوندی: دو نمایشگاه تخصصی هم‌زمان با نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش رو داریم 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان داشت: نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل در کنار ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، امنیت و دوربین‌های مداربسته در حالی برگزار می‌شود که برای اولین بار شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس میزبان نمایشگاه تخصصی با موضوع ملزومات رمزارز و بلاکچین خواهد بود. این دوره از نمایشگاه به اختصار آیتکس 1402 نام‌گذاری شده است.
محسن نهاوندی افزود: این نمایشگاه در 10هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود که نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است. 
وی افزود: در نمایشگاه آیتکس 1402 گستره وسیعی از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارائه جدیدترین محصولات خود در حوزه‌های یادشده می‌پردازند و با توجه به هم‌زمانی سه نمایشگاه تخصصی در این دوره شاهد تنوع بسیار خوب از محصولات حوزه فناوری خواهیم بود. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از 21 تا 24 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا خواهد شد، اعلام کرد که ساعت بازدید از نمایشگاه 16 لغایت 21 می‌باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی