[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

هزینه کل فصل تیم ما به اندازه قرارداد یک بازیکن آقاست، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، بازیکن شیرازی و ملی‌پوش فوتبال زنان ایران از وضعیت امکانات و شرایط فوتبال بانوان در این شهر به شدت گلایه دارد.
تیم فوتبال بانوان ایساتیس کران، نماینده فارس در لیگ برتر کشور است که در 4 هفته‌ای که از این رقابت‌ها سپری شده، تنها یک امتیاز کسب کرده است.
این تیم در دیدار اخیر خود که در شیراز برگزار شد، مقابل نماینده شهر ایلام با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.
بازیکن باتجربه ایساتیس کران با لحنی نگران درباره وضعیت این تیم و به طور کلی فوتبال بانوان فارس صحبت می‌کند. شقایق نوری‌زاده گفت: مشکلات تیم ما آن‌قدر زیاد است که نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم. به این نکته توجه کنید که تیم ایساتیس کران، تنها تیم لیگ برتری استان فارس در کلیه رشته‌های زیرشاخه فوتبال است؛ یعنی به‌غیر از فوتبال، اگر فوتبال ساحلی و فوتسال را هم در نظر بگیریم، در هر دو بخش آقایان و بانوان، فقط همین یک تیم را در لیگ‌های برتر کشور داریم، اما عجیب است که به همین یک تیم هم در استان ما بی‌توجهی می‌شود.
نوری‌زاده 24ساله افزود: تیم ما دو مشکل اساسی دارد؛ یکی در مباحث مالی و دیگری هم در زمینه سخت‌افزاری. در خصوص مسائل مالی همین را بگویم که کل هزینه‌های تیم ما در طول یک فصل ورزشی به اندازه قرارداد یک بازیکن آقا در «لیگ دسته یک» کشور است! اما متأسفانه همین مقدار را هم نداریم و برای تأمین آن دچار مشکل هستیم.
وی سپس به مسئله وخیم‌تری اشاره کرده و گفت: اولین و ساده‌ترین نیاز یک تیم فوتبال برای برگزاری یک مسابقه چیست؟ زمین چمن؛ ما همین را هم نداریم. یک زمین چمن مصنوعی را در اختیارمان قرار می‌دهند، آن هم در بدترین ساعات ممکن برای ورزش کردن. ساعت 7 یا 8 صبح که اصلاً مناسب ورزش حرفه‌ای نیست؛ ضمن اینکه چمن مصنوعی هم درصد آسیب را به شدت بالا می‌برد. این را هم اضافه کنم که ما حتی یک جلسه تمرین در زمینی که مسابقات خود را برگزار می‌کنیم، انجام نداده‌ایم.
ملی‌پوش شیرازی فوتبال بانوان در پایان هشدار داد: این تنها امتیاز استان فارس در سطح اول فوتبال کشور است و اگر مسئولان فکری به حالش نکنند، همین امتیاز هم از بین می‌رود.
تیم فوتبال ایساتیس کران فارس که در جدول رده‌بندی 10 تیمی رقابت‌های لیگ برتر بانوان، فقط تیم آوا تهران را پایین‌تر از خود می‌بیند در هفته پنجم رقابت‌ها روز جمعه، 24 آذرماه در سنندج به مصاف تیم کانی کردستان خواهد رفت؛ نماینده استان کردستان هم‌اکنون با سه امتیاز تیم هفتم جدول رقابت‌هاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی