[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

۱۸۰‌ دقیقه، فاصله باشو تا جام ملت‌ها!، روزنامه شیراز نوین

با توجه به بخشیده‌ شدن کارت قرمز مهدی قایدی، او فرصت حضور در 2 بازی آینده اتحاد کلبا پیش از شروع جام ملت‌های آسیا را به ‌دست آورد. به گزارش فوتبال 360، هفته دهم لیگ برتر امارات در حالی برای اتحاد کلبا به پایان رسید که شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند امتیاز ارزشمندی را برابر العین امارات به‌ دست آورند و برای سومین هفته پیاپی موفق شدند شکست‌ناپذیر بمانند. مهدی قایدی بعد از دبل گل‌زنی‌ خود برابر الامارات، به دنبال درخشش دوباره در جمع شاگردان فرهاد مجیدی بود و امید داشت تا به روند پیش‌ روی خود در جدول گل‌زنان لیگ برتر امارات ادامه بدهد، اما شرایط برای ستاره ایرانی اتحاد کلبا مثبت پیش نرفت.
قایدی که در 13 بازی قبلی اتحاد کلبا در لیگ برتر و لیگ‌کاپ امارات توانسته بود 7 گل برای تیمش به‌ثمر برساند، به دنبال ثبت هشتمین گل خود در جدال با حریف پرستاره اماراتی بود، اما پیش از آنکه نیمه نخست به پایان برسد، پرونده حضور مهدی قایدی در زمین مسابقه بسته شد؛ به ‌طوری‌که برخورد قایدی با بازیکن العین از سوی داور مسابقه خطای شدید تلقی شد و با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد تا شانس درخشش برابر حریف پرستاره را از دست بدهد و نتواند در نیمه دوم در جمع شاگردان فرهاد مجیدی حضور یابد.
ستاره ایرانی اتحاد کلبا که به دنبال بازگشت به فهرست تیم ملی و حضور در جام ملت‌های آسیاست، بعد از اخراج مقابل العین امارات، شانس خود برای حضور در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی را در حداقلی‌ترین میزان ممکن می‌دید؛ چراکه اتحاد کلبا تا پیش از شروع جام ملت‌های آسیا تنها در 2 مسابقه برابر الوصل و بنی‌یاس امارات به میدان خواهد رفت که قایدی به دلیل محرومیت شانس حضور در دیدار با الوصل را از دست داده بود، اما پذیرش فرجام‌خواهی باشگاه اتحاد کلبا از سوی اتحادیه فدراسیون فوتبال امارات معادلات را تغییر داد.
*قایدی به دنبال رزرو بلیت دوحه
مهدی قایدی حالا با پذیرش فرجام‌خواهی مسئولان باشگاه اتحاد کلبا، 2 بازی سرنوشت‌ساز را در مقابل خود می‌بیند. او در 14 بازی این فصل لیگ برتر و لیگ‌کاپ امارات توانسته 7 گل برای اتحاد کلبا بزند و یک‌بار هم در نقش گل‌ساز درخشیده و در زمینه کسب پنالتی هم توانسته موفق عمل کند. همین کارنامه موفق قایدی باعث شده تا او در مسیر بازگشت به تیم ملی قرار گیرد. با وجود شایعات جنجالی که پیرامون عدم علاقه امیر قلعه‌نویی به دعوت از مهدی قایدی مطرح شده بود، اما تیم رسانه‌ای تیم ملی رسماً این شایعه را تکذیب کرد تا قایدی همچنان شانس حضور در تیم ملی را داشته باشد.
اتحاد کلبا شنبه بیست‌وپنجم آذرماه میهمان الوصل امارات است و آنها روز شنبه دوم دی‌ماه هم میهمان بنی‌یاس هستند؛ در این 2 مسابقه باید دید مهدی قایدی چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند به شمار گل‌ها و پاس گل‌هایش در فوتبال امارات بیفزاید و خود را برای حضور در تیم ملی آماده کند یا شرایط متفاوت پیش خواهد رفت؟
آنچه مشخص است اینکه 180 دقیقه سرنوشت‌ساز در انتظار قایدی است و باید دید آیا می‌تواند توانایی فنی خود را به کادر فنی تیم ملی اثبات کند یا خیر؟

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی