[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درانتظار صادرات پُرهمت هستیم ، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه گفت: با تولیدات جدید در صنایع پایین‌دستی صنایع بزرگ استان، صادرات ۵ میلیارد دلاری طی دو سال آینده را برای استان فارس هدف‌گذاری کرده‌ایم.  به گزارش شیرازنوین به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای سامان‌دهی مبادلات ارزی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در شیراز برگزار شد، گفت: موانع مرتبط با صادرات استان به لطف خداوند و همت همکاران یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است؛ تعدادی از مشکلات باقی‌مانده، امروز در جلسه‌ای با حضور دکتر کوشش تبار مطرح شد که وی قول داد موضوعات را در سطح ملی تا حصول نتیجه پیگیری کند.
 استاندار فارس با تأکید بر اینکه شاهد افزایش صادرات غیرنفتی در استان فارس هستیم نیز تصریح کرد: تا پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ صادرات غیرنفتی استان یک‌و‌نیم میلیارد دلار بوده که در مدت مشابه سال جاری به ۱.۸ میلیارد دلار افزایش یافته و امیدواریم تا پایان امسال به حدود ۳ میلیارد دلار برسد. وی ادامه داد: با تولیدات جدید در صنایع پایین‌دستی صنایع بزرگ استان، صادرات ۵ میلیارد دلاری طی دو سال آینده را برای استان فارس هدف‌گذاری کرده‌ایم.
 دکتر ایمانیه در پایان با اشاره بر اینکه مقدمات لازم برای ایجاد شهرک کنار دریا برای استان صادر شده از سرمایه‌گذاران خواست در این زمینه وارد شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی